رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545617

کاندیداهای نظامی، آمدن رئیسی را جدی نگرفته اند

ساعت 24-وضعیت آشفته اصولگرایان که ناشی از روشن نبودن تکلیف کاندیداتوری ابراهیم رییسی است تنها نکته قابل‌توجه در این جریان سیاسی نیست.

نگاهی به سایر اخبار و تحولات در این جریان نشان می‌دهد که نه آمدن رییسی خیلی قابل اتکاست و نه اجماع روی یک گزینه واحد. شاهد این مدعا نیز دیداری است که اخیرا 3 نامزد ریاست‌جمهوری اصولگرا با هم داشته‌اند.

جلسه محسن رضایی، رستم قاسمی و سعید محمد گویای آن است که نامزدهای ریاست‌جمهوری چندان به کاندیداتوری رییسی اطمینان ندارند. برای همین درست وقتی که با مصوبه جدید شورای نگهبان و تاکید بر سابقه اجرایی زمزمه‌ها درباره ردصلاحیت سعید محمد بالا می‌گیرد، خبر می‌رسد که او و دو گزینه سابقا نظامی این جریان ملاقاتی داشته‌اند که احتمالا مقدمه یک ائتلاف است.
توییت محسن رضایی بعد از این دیدار نیز این گمانه را تقویت می‌کند. او در صفحه توییتر خود نوشته بود:«در نگرش اسلامی ایران به مدیریت، «داوطلبی برای مسوولیت» با «تلاش برای کسب قدرت» کاملا متفاوت است. در انتخابات 1400 فارغ از هر نتیجه‌ای، قرار است برادرانه و همه با هم ایران را بسازیم.»
این طور که به نظر می‌رسد،گزینه‌های نظامی اصولگرا آمدن رییسی را چندان جدی‌ نگرفته‌اند که بخواهند به سود او کنار بکشند برای همین هم در پی ایجاد یک ائتلاف میان خود هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها