رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562426

معرفی 5 عطر زنانه و مردانه با ماندگاری بالا

رپورتاژتبلیغی/وقتی صحبت از پرداخت هزینه بالا برای خرید عطر می‌شود، قاعدتا طبیعی است که داشتن ماندگاری زیاد باید جزو ویژگی‌های آن عطر قرار داشته باشد. اگر شما هم به دنبال انتخاب یک عطر زنانه یا ادکلن مردانه با بوی شیک و ماندگاری بالا هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله با پنج عطر زنانه و پنج عطر مردانه خوشبو، معتبر و دارای پخش بوی مناسب آشنا خواهید شد.

image-20210914095528-1.jpeg
html>

عطر زنانه شنل چنس

از سال 2005 تا به حال، رایحه شنل چنس Chanel Chance یکی از محبوب‌ترین رایحه‌هایی بوده که توانسته جای خودش را در دل افراد زیادی باز کند. این عطر زنانه جذاب که ماندگاری کم‌نظیری دارد، یک شخصیت قوی و در عین حال دوست داشتنی زنانه را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند تاثیری عالی روی اطرافیان شما بگذارد.

نوت اولیه این عطر از فلفل صورتی با رایحه تند و خاص خود تشکیل شده است. در قلب رایحه‌ها یا نت‌های میانی عطر زنبق و یاسمن شامه شما و اطرافیان‌تان را نوازش خواهد داد. در نهایت نیز این مشک، پچولی و وانیل هستند که قرار است بستر رایحه‌های جذاب عطر «شانس» باشند، عطری که به واسطه تاثیرگذاری خوب خود، می‌تواند موقعیت‌های خوبی را سر راه شما قرار دهد.

عطر عود رز وود، دیور

عطر زنانه عود رز وود Oud Rosewood یکی دیگر از گزینه‌های بسیار ماندگار است که توسط کریستین دیور طراحی و وارد بازارهای بین‌المللی شده است. این عطر که در گروه بویایی میوه‌ای و چوبی قرار می‌گیرد، در فهرست خرید عطر بسیاری از سلبریتی‌ها قرار دارد. عود رز وود، عطر جدیدی است و در سال 2020 متولد شده است؛ به همین دلیل افرادی که دنبال رایحه‌های متفاوت و جدید هستند، از این عطر جذاب کریستین دیور که علاوه بر خانم‌ها برای آقایان هم مناسب است، استقبال زیادی کرده‌اند.

جالب است بدانید نت‌های اولیه این عطر از دو میوه به و رز بری به دست آمده که نتیجه‌ای شگفت‌آور را منتقل می‌کند. سپس در نت‌های میانی عطر چوب صندل است که وارد کار شده تا رایحه‎‌ها را به سمت گروه بویایی چوبی حرکت دهد. همه این اتفاقات هم بر بستری از چوب عود و چوب رز اتفاق می‌افتد و یکی از عطرهای جذاب دوران حاضر را رقم می‌زند.

عطر زنانه سی پشن، جورجیو آرمانی

عطر زنانه سی پشن Si Passione از برند جورجیو آرمانی در سال 2017 معرفی شد و تا به امروز به عنوان یکی از عطرهای ماندگار به فعالیت خود ادامه داده است. این عطر میوه‌ای و شیرین در یک شیشه قرمز با در مشکی و یادآور عطرهای کلاسیک قدیمی قرار گرفته است و خیلی سریع همه را متوجه شما خواهد کرد. نت‌های اولیه این عطر شامل ترکیبی از رایحه خوب فلفل صورتی، گلابی و گریپ فروت می‌شود؛ عطری تازه کننده و شیرین.

معرفی 5 عطر زنانه و مردانه با ماندگاری بالا

در نت‌های میانی نوبت به رونمایی از عطر آناناس، رز و یاسمن می‌رسد و نت‌های پایه هم جایی برای استفاده از وانیل خوش عطر، سرو، چوب عنبر و پچولی است. از این عطر جذاب زنانه می‌توانید در تمام فصول سال و روز و شب استفاده کنید و لذت ببرید.

عطر زنانه پئونی اند بلاش سوئد، جو مالون

عطرهای جو مالون Jo Malone به داشتن ماندگاری بالا معروف هستند و عطر زنانه پئونی اند بلاش سوئد Peony & Blush Suede یکی از این موارد است. این عطر شیک که در گروه بویایی عطر های شاداب کننده و دارای رایحه گل‌ها قرار می‌گیرد، در سال 2013 معرفی شد و خیلی زود در فهرست خرید عطر زنان بی‌شماری قرار گرفت.

استفاده از این عطر جو مالون برای بهار و تابستان ایده‌آل است و برای پاییز و زمستان کاربردی. سیب سرخ، نت اولیه این عطر را تشکیل داده است. در قلب رایحه‌ها بوی خوش رز، پئونی، یاسمن و میخک به مشام می‌رسد و همه این رایحه‌ها بر بستری از عطر چرم جیر در جریان هستند.

عطر زنانه لا ویه بل سولیل کریستال، لانکوم

معرفی عطر ماندگار زنانه بدون بردن نام عطر لا ویه بل سولیل کریستال La Vie Belle Soleil Cristal ، از برند لانکوم چیزی کم خواهد داشت. این عطر زنانه فوق‌العاده و بسیار شیک، نسخه 2021 از عطر لا ویه بل است که به روزرسانی شده است و با رایحه شیرین خود حواس‌ها را جمع خود خواهد کرد.

نت‌های اولیه این عطر از ترکیب فلفل صورتی، ترنج و پرتقال ماندارین تشکیل شده و نت‌های میانی را یلانگ یلانگ، زنبق، شکوفه پرتقال و یاسمن تشکیل می‌دهند. نارگیل، پچولی و وانیل نیز نت‌های پایه این عطر خوشبو هستند که قرار است ماندگاری آن را به حد اعلا برسانند.

عطر مردانه بلک ماسک مونتیل

افرادی که به دنبال خرید عطر تند و پر انرژی هستند، بلک ماسک مونتیل Black Musk Montale را از دست ندهند. این ادکلن مردانه شیک، یک بمب متحرک انرژی است که سرزندگی را وارد تک‌تک روزهای شما می‌کند. در ترکیبات این عطر رد پایی از بهترین رایحه‎‌ها از جمله مشک، چرم، فلفل سیاه، جوز هندی، چوب صندل، عنبر و پچولی دیده می‌شود که به بهترین شکل ممکن با هم هماهنگ شده و یک عطر ماندگار و دوست داشتنی را به وجود آورده است. از این عطر می‌توانید با خیال راحت در زمستان و پاییز استفاده کنید و در بهار هم گاهی به آن سر بزنید.

عطر مردانه اونتوس کرید

اونتوس کرید Aventus Creed نیازی به معرفی ندارد؛ چون از سال 2010 تا به امروز همواره در فهرست پرفروش‌ترین‌های عطر و ادکلن مردانه حضور داشته است. این عطر شیرین که در گروه بویایی میوه‌ای قرار دارد با استفاده از آناناس، ترنج و سیب کار خود را شروع می‌کند. در قلب رایحه‌ها به درخت غان، پچولی، رز و یاسمن مراکشی می‌رسد و جذابیت خود را بیشتر از قبل اثبات خواهد کرد. استفاده از مشک، امبر گریس و وانیل نیز موجب ماندگاری و جذابیت بیشتر عطر خواهند شد.

عطر مردانه ساواژ دیور

در دنیای عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا، عطر ساواژ یا ساواج از برند دیور Sauvage Dior، یکی از عطرهای مشهور به شمار می‌آید. ساواژ یک شیشه پر از قدرت و تازگی است که با ترکیبی بی‌نظیر خود را به رخ همه می‌کشد.

در نت‌های اولیه این عطر از نوع خاصی ترنج و فلفل بهره گرفته شده است و در نت‌های میانی، یک مهمانی شلوغ با شرکت اسطوخودوس، فلفل صورتی، وتیور، پچولی، صمغ و گل شمعدانی برپاست. در نهایت نیز نت‌های پایه به آمبروکسان و سرو اختصاص پیدا کرده‌اند.

معرفی 5 عطر زنانه و مردانه با ماندگاری بالا

عطر مردانه اروس، ورساچه

اروس ورساچه Eros Versace، یکی دیگر از انواع متنوع عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالاست. این عطر آروماتیک قابلیت استفاده شدن در تمام فصول سال را به خود اختصاص داده است. اروس که در سال 2012 وارد بازارهای جهانی شد، از نعناع، سیب سبز و لیمو برای نت‌های اولیه خود نهایت استفاده را کرده است. در نت‌های میانی نیز آمبروکسان، دانه تونکا و شمعدانی جزو رایحه‌های برتر عطر هستند. در نهایت نیز وتیور، سرو اطلس، سرو ویرجینیا و وانیل ماداگاسکار حضور دارند تا جذابیت عطر شما را به اوج برسانند.

پرادا امبر پور هوم

اگر به دنبال خرید عطر برای پاییز هستید و دوست دارید ماندگاری عطرتان مثال زدنی باشد، عطر مردانه پرادا امبر پور هوم Prada Amber Pour Homme را مد نظر داشته باشید. این عطر گرم و ملایم در سال 2006 طراحی شد و تا به امروز جزو فهرست بهترین انواع عطر و ادکلن مردانه قرار دارد.

پرادا امبر، کار خود را با پرده برداری از رایحه هل، نرولی، ترنج و پرتقال ماندارین شروع می‌کند. در میانه نمایش به مشک، شکوفه پرتقال، شمعدانی و وتیور می‌رسد و این تئاتر خیره کننده را با استفاده از عطر زعفران، وانیل، چرم، دانه تونکا، چوب صندل و پچولی به پایان خواهد رساند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها