رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565880

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

طرح تسری فوق‌العاده کارمندان اداری قوه قضاییه بزودی به صحن علنی می آید

ساعت24-سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: طرح تسری فوق العاده خاص سازمان زندان ها به کارکنان اداری قوه قضاییه به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

html>

«سیدکاظم دلخوش اباتری» روز جمعه در تشریح جزییات روند بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه گفت: کلیات این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و قرار است بزودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: تصویب این طرح به ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان زندان‌ها، دادگستری‌ها و سازمان نظام پزشکی کمک می کند و باعث افزایش روند فعالیت حوزه دستگاه قضا می شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس افزود: کارکنان اداری قوه قضاییه حقوق و مزایای کمی دریافت می‌کنند و بیرون از دستگاه قضایی هم نمی توانند شغل دوم داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر قرار است مبارزه با فساد را در قوه قضاییه دنبال کنیم باید کادر اداری قوه قضاییه در تامین هزینه های زندگی خود با مشکلی مواجه نباشند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: این طرح با هدف ارتقای سطح معیشت و بهبود خدمات رفاهی تهیه شده و آثار مثبتی بر عملکرد پرسنل اداری و قضایی قوه قضائیه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، متن اولیه طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضائیه روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها