رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566593

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید انواع سیمان و موزاییک

رپورتاژتبلیغی/سیمان یکی از اصلی ترین و مهم ترین مصالح ساختمانی است. این محصول مهم که مهم ترین کالا برای ساخت ملات های مختلف یا بتن و ...است، به طور مداوم در حال تغییر قیمت می باشد. از سال گذشته که خبرهای متنوعی در مورد قیمت سیمان به گوش می رسید، انتظار برای تغییر قیمت یا افزایش آن وجود داشت.

ط
html>
به خصوص از زمانی که تولیدکنندگان سیمان ناچار به عرضه ی کالای خود در بورس کالا شدند و باید کد بورسی تهیه می کردند، نوسان قیمت این محصول همواره مورد نظر بوده است.

از طرف دیگر، یک پیمانکار یا ساختمان ساز به طور مداوم نیازمند این مسئله هست که از قیمت روز و لحظه ای سیمان یا دیگر محصولات ساختمانی با خبر باشد.

این نوسانات قیمتی تنها شامل کالایی مثل سیمان نمی شود. متاسفانه در این بازار که قیمت ها ثبات مشخصی ندارند، لحظه ای غفلت از قیمت سیمان، موزاییک یا هر محصول دیگری، می تواند به ضرر و زیان سازندگان یا فروشندگان منجر شود.

به همین دلیل باید به دنبال قیمت لحظه ای مصالح ساختمانی باشید.

قیمت لحظه ای سیمان

قیمت لحظه ای سیمان

همان طور که اشاره کردیم، قیمت سیمان از شهریور 99 مدام در حال تغییر است. این مسئله به چند دلیل مختلف رخ داد:

ملحق شدن تولیدکنندگان سیمان به بورس کالا و دریافت کد بورسی! البته در ابتدا تنها چند نفر از تولیدکنندگان بزرگ سیمان به بورس کالا ملحق شدند که همین مسئله منجر به افزایش قیمت ناگهانی سیمان ( تا سقف 100 هزار تومان) شد. اما به تدریج این روند افزایش قیمت با ورود دیگر تولیدکنندگان به بورس کالا، تعدیل شد و قیمت سیمان به واقعیت نزدیک تر شد.

از آن موقع تا به الان، بازار سیمان و قیمتش دستخوش تحولات زیادی شده است. در حال حاضر هر کیسه سیمان تیپ 5 در خرده فروشی ها از حدود 35 الی 40 هزار تومان خرید و فروش می شود. اما گاهی مواقع دیده شده که برخی از فروشندگان و خرده فروشی ها، قیمت سیمان را تا حدود 50 هزار تومان نیز عرضه کرده اند.
تمام این نکات باعث می شود که اطلاع داشتن از قیمت اصلی و لحظه ای سیمان برای تمام کسانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند، لازم و ضروری باشد.

می توانید با جستجوی کوتاهی در فضای اینترنت، به قیمت لحظه ای سیمان و دیگر مصالح ساختمانی دست پیدا کنید اما واقعیت این جاست که آپدیت خیلی از این وب سایت ها ممکن است به طور صد در صد لحظه ای نباشد. به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما به سراغ وب سایت هایی بروید که از بابت اعتبار آن ها اطمینان دارید.

یکی از بهترین وب سایت هایی که قیمت لحظه ای سیمان، موزاییک، آجر و دیگر مصالح ساختمانی را ارائه می کند، وب سایت sazeafzar است.

این وب سایت که در حوزه ی ساختمانی کار می کند، از بزرگ ترین مراجع پیدا کردن فروشندگان و خریداران مصالح ساختمانی است. در واقع سازه افزار، می تواند خریداران و فروشندگان را به هم مرتبط کرده و بهترین معالات ممکن را میان آن ها شکل دهد.

خرید انواع سیمان

یکی از اصلی ترین نیازهای هر ساختمان ساز یا پیمانکاری این است که به طور مداوم، خرید سیمان را انجام دهد. بدون در اختیار داشتن سیمان؛ ساخت و سازی صورت نمی گیرد. از طرف دیگر، این نوسانات قیمت نیز باعث شده است تا خیلی از ساختمان سازان نتوانند به یک محصول با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه دست پیدا کنند.

وب سایت سازه افزار، یکی از بهترین جاهایی است که می توانید جهت خرید سیمان از آن استفاده کنید. صدها فروشنده ی مصالح ساختمانی و به خصوص سیمان، آگهی های خود را در این وب سایت منتشر کرده اند. هر نوع سیمان با تایپ های مختلفی که بخواهید در این وب سایت می توانید پیدا کنید.

از طرف دیگر ارتباط میان فروشنده و خریدار در این وب سایت، کاملا مستقیم است.

شما می توانید به شکل مستقیم، به دسته بندی آگهی های مربوط به مصالح ساختمانی ( سیمان، موزاییک یا هر مصالح دیگری) بروید. از میان صدها آگهی، یکی را که با شرایط شما تطابق بیشتری دارد انتخاب کرده و به طور مستقیم سفارش دهید.

به طور کلی فروشندگانی که در وب سایت سازه افزار آگهی دارند، بهترین قیمت ها را ارائه می کنند. علاوه بر این کیفیت این محصولات غالبا بالاست و شما می توانید کیفیت محصولاتی که در این وب سایت از طریق آگهی ها عرضه می شوند را مقایسه کنید.

قیمت لحظه ای موزاییک

قیمت لحظه ای موزاییک

یکی دیگر از اصلی ترین مصالح ساختمانی، موزاییک است. کاشی و موزاییک بیشتر مواقع برای کف سازی یا نماسازی به کار می روند. گرچه آخرین مرحله ی ساخت و ساز، معمولا به کاشی کاری یا موزاییک کار تعلق دارد اما به هرحال نباید آن را دست کم گرفت.

متاسفانه موزاییک نیز مثل هر مصالح دیگری از گزند نوسانات قیمت در امان نمانده است. خیلی مواقع خریداران و فروشندگان به خاطر عدم اطلاع از قیمت لحظه ای مصالح ساختمانی دچار ضرر و زیان شده اند. اما با در اختیار داشتن منبعی که بتواند قیمت لحظه ای موزاییک را در اختیار شما قرار بدهد، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید و می توانید برنامه ریزی درست برای انجام معاملات خود داشته باشید.

وب سایت سازه افزار، می تواند قیمت لحظه ای و روز مصالح ساختمانی را در اختیار شما قرار بدهد و به این ترتیب در پیش برد هر چه بهتر معاملات شما، سهم کوچکی داشته باشد.

خرید موزاییک

برای خرید موزاییک نیز می توانید به سایت سازه افزار و دسته بندی کفپوش، دیوار، سنگ و کاشی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

در هر یک از این آگهی ها می توانید اطلاعات تماس فروشنده، قیمت محصول، آدرس فروشگاه و مشخصات محصول را مشاهده کنید. به این ترتیب دیدی کلی و مناسب راجع به محصولی که تصمیم به خرید آن دارید، به دست خواهید آورد.

هم چنین تمامی آگهی های سازه افزار، دارای عکس های مختلف هستند. به این ترتیب می توانید ظاهر محصول را نیز بررسی کرده و با توجه به نیاز خود، یکی را خریداری کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها