رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 568804

شرایط فروش اقساطی خودرو در سایاخودرو، تحویل بدون ضامن

ساعت 24 -قطعا شما در جستجوی بهترین شرایط برای خرید خودرو به این صفحه هدایت شده‌اید، اما پیش از اینکه به شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو بپردازیم، بگذارید با یک مقدمه سر اصل موضوع برویم.

html>

قطعا شما در جستجوی بهترین شرایط برای خرید خودرو به این صفحه هدایت شده‌اید، اما پیش از اینکه به شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو بپردازیم، بگذارید با یک مقدمه سر اصل موضوع برویم.

چرا خرید خودرو ضروری به نظر می‌رسد؟

فروش اقساطی خودرو

سرعت رشد اقتصادی، علمی و صنعتی در جهان به قدری است که نمی‌توان دست روی دست گذاشت تا روزی پرنده سعادت روی شانه‌های ما بنشیند و اوضاع زندگی‌مان را تغییر دهد.

جامعه ما در وضعیتی است که تورم طاقت‌فرسا بر آن حاکم شده است و درآمدها کفاف یک زندگی معمولی را هم نمی‌دهد. با این وجود، شبکه‌های اجتماعی رویای جهان بدون مرز را تحقق بخشیده‌اند و انسان‌ها در کمترین زمان ممکن از حال و احوال هم باخبر می‌شوند.

آموزش‌های مجازی، گوشی‌های هوشمند را به دست کودکان و نوجوانان هم رسانده است و امروز هیچ کس نیست که بتواند ادعا کند یک حریم خصوصی صد در صدی دارد.

در چنین اوضاعی، انسان‌ها وضعیت سطح رفاه زندگی خود را بیش از پیش با دیگران قیاس می‌کنند و گاه از خود می‌پرسند، حال که ما شغل دولتی نداریم، درآمد آن چنانی نداریم و تکیه‌گاه مالی هم در خانواده از ما حمایت نمی‌کند، چاره چیست؟ همیشه در همین سطح از زندگی باقی بمانیم و درجا بزنیم؟!

یکی از مصادیق بهبود سطح معیشت از دیرباز تاکنون داشتن یک خودرو شخصی بوده است. اکنون اما برخی شرکت‌ها انقدر عرصه را بر خریدار تنگ کرده‌اند که توان پرداخت پیش قسط‌های سنگین، ارایه چندین فقره چک و معرفی ضامن را ندارند. از این رو هم‌چنان لابلای صفحات اینترنت در جستجوی بهترین شرایط برای خرید قسطی خودرو می‌گردند.

اجازه بدهید یک خبر خوش به شما بدهیم. شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو فرصتی برای شما فراهم می‌کند که با کمترین بودجه رویای ماشین‌دار شدن را محقق کنید.

چرا سایا خودرو بهترین انتخاب برای خرید اقساطی خودرو است؟

فروش اقساطی خودرو

در شرایطی که تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا بسیار زیاد است، بسیاری از شرکت‌های لیزینگی غیر مجاز از نیاز مردم سو استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند با دادن وعده‌های رنگی، خریداران را گرفتار کنند.

بدعهدی، کلاهبرداری، خلف وعده، تاخیر در تحویل، گرفتن سودهای نجومی، تحمیل شرایط سخت بر خریدار و موارد این چنینی باعث شده است تا چشم بسیاری از افراد برای اعتماد کردن به مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو بترسد.

اما شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو که این روزها سر و صدای زیادی در بازار خودرو کرده است، به این دلیل مورد تایید کارشناسان اقتصادی و بزرگان بازار خودرو قرار گرفته است که این مجموعه سابقه‌ای درخشان در ارائه طرح‌های مختلف طی سالیان گذشته داشته، به طوری که حتی یک مورد نارضایتی از این مرکز از سوی مشتریان در تمام سال‌های فعالیتش به ثبت نرسیده است.

شرایط فروش اقساطی خودرو از سوی سایا خودرو چیست؟

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو این روزها بهترین بستری است که برای ماشین‌دار شدن برای متقاضیان فراهم شده است. در ادامه شرایطی را که سایاخودرو برای فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر تولیدات وطنی، مونتاژی و وارداتی فراهم کرده است با هم مرور می‌کنیم:

  • تحویل فوری خودرو خریداری شده

یکی از مهم‌ترین شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو این است که این مجموعه خودرو خریداری شده را به صورت آنی و فوری به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین دیگر نیاز نیست اگر ماشین شخصی‌تان را برای فراهم کردن پیش‌قسط به فروش رسانده‌اید، چندین ماه بی‌ماشین بمانید و رنج وسایل نقلیه عمومی را تحمل کنید، در معامله با سایاخودرو به سرعت و سهولت صاحب ماشین دلخواهتان می‌شوید.

تحویل فوری خودرو، یکی از وجوه احترام فروشنده به خریدار است به این مفهوم که سرمایه مشتری، هرچند اندک، چندین ماه بدون هیچ دستاوردی از دسترسش خارج نمی‌شود و به اصطلاح بازاری‌ها، پول نمی‌خوابد، بلکه همانند خرید نقدی، پیش پرداخت واریز می‌شود و خودرو تحویل گرفته می‌شود.

  • خرید خودرو با سرمایه کم

یکی دیگر از شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو این است که تیازی نیست شما دست به دامن بانک‌ها برای دریافت وام‌های سنگین شوید یا زیر بار قرض بروید. سایاخودرو شرایطی را فراهم کرده است که با هر توان مالی بتوانید در طرح‌های خرید اقساطی خودرو شرکت کنید.

در شرایطی که شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز تلاش می‌کنند تا همان اول کار، پیش پرداخت‌های سنگین دریافت کنند تا در موقع مقتضی فرار را بر قرار ترجیح دهند و جیب کوچک مردم را کوچک‌تر کنند، مجموعه حرفه‌ای و معتبر سایاخودرو تلاش می‌کند تا هر چقدر که می‌تواند شرایط را منعطف کند تا افراد بیشتری بتوانند صاحب ماشین شوند و سطح رفاه زندگی خود را ارتقا دهند.

  • ثبت سند با نام خریدار

ثبت سند به نام خریدار یکی دیگر از شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو است که در معامله با این مجموعه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. در واقع خریدار، ضمن اینکه خودرو را به صورت فوری و آنی تحویل می‌گیرد، پس از طی کردن روال معمول اداری، سند خودرو را نیز به نام خود می‌بیند. مگر بهتر از این هم می‌شود؟!

  • تنظیم مبلغ اقساط و مدت زمان بازپرداخت با توجه به توان مالی مشتری

تنها مجموعه‌ای که رضایت، رفاه و آرامش شما برایش مهم باشد، حاضر می‌شود تا این سطح از انعطاف‌پذیری را به خرج دهد که مبلغ اقساط و مدت زمان بازپرداخت به گونه‌ای تدوین شود که کمترین فشار مالی را خانواده‌تان متحمل شوند.

از دیگر شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم قراردادهای شفاف
  • فروش اقساطی تمامی محصولات کمپانی‌های خودروساز ایرانی مانند ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، پارس خودرو و ...
  • فروش اقساطی پرطرفدارترین خودروهای خارجی
  • امکان خرید اقساطی خودرو بدون چک
  • امکان خرید اقساطی خودرو بدون نیاز به ضامن
  • فروش اقساطی خودرو ارزان‌تر از همه‌جا با قیمت‌های واقعی
  • ارائه خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید

برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو سایا خودرو چگونه اقدام کنیم؟

فروش اقساطی خودرو

برای اطلاع از جزییات شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو و نیز شرکت در طرح‌ها می‌توانید همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایاخودرو تماس حاصل نمایید.

شما ضمن دریافت اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان مجرب این مجموعه و نیز اطلاع از قیمت‌های روز انواع خودروهای ایرانی و خارجی برخوردار شوید.

در گفتگو با کارشناسان مجموعه سایاخودرو، ضمن آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو در سال ۱۴۰۰، می‌تواتید شرایط مالی خود را شرح دهید و خودرو مورد علاقه‌تان را نیز اعلام کنید. مشاوران مجموعه با توجه به توان اقتصادی، سلیقه و طرح‌های روز، بهترین گزینه را پیش روی شما قرار خواهند داد.

کلام آخر

امروزه کسی نیست که از مزایای خرید اقساطی خودرو بی‌خبر باشد، از سویی وضعیت جامعه ما به‌گونه‌ای است که برای بخش قابل توجهی از مردم، چاره‌ای جز شرکت در طرح‌های اقساطی برای ماشین‌دار شدن وجود ندارد.

شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو به قدری شگفت‌انگیز است که حتی اگر پول کافی برای خرید نقدی یک خودرو لوکس و مدرن فراهم باشد هم باز وسوسه‌کننده است.

تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، قیمت ارزان، قراردادهای شفاف، شرایط انعطاف‌پذیر، نیاز نداشتن به چک و ضامن و از همه مهم‌تر معامله با یک مجموعه معتبر و مشتری‌مدار شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو را به بهترین امکان برای صاحب ماشین شدن تبدیل کرده است‌. اگر مترصد خرید خودرو هستید و به دنبال شرایط ایده‌آل می‌گردید، همین الان تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها