رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587652

خرید چوب ترموود

ساعت24-چوب های ترموود از چوب های گونه درخت کاج و همچنین چوب های روسی تولید می شوند که چوب های ترموود تولید شده از هر نوع چوب نام برده شده با هم متفاوت است و تفاوت هایی با هم دارند.

html>

موضوع :

خرید چوب ترموود یکی از موضوعات مهم در مورد چوب های ترموود می باشد که مجموعه وود استار با سال ها سابقه درخشان

در تمامی زمینه های ترموود می تواند پاسخگوی تمامی خواسته های مشتریان در مورد چوب ترمو باشد.

چوب ترموود یکی از متریال های بسیار خاص و جذاب برای افرادی است که به دنبال خلق دیزاین های تکرار نشدنی هستند

بنابراین در این مطلب ما اطلاعات مفید و کاربردی در مورد چوب ترموود قرار داده ایم تا کسانی که قصد خرید و اجرای این محصولات را دارند ، بتوانند خریدی بهتر داشته باشند.

چوب های ترموود از چوب های گونه درخت کاج و همچنین چوب های روسی تولید می شوند که چوب های ترموود تولید شده از هر نوع چوب نام برده شده با هم متفاوت است و تفاوت هایی با هم دارند.

در ادامه در مورد انواع این محصولات به خوبی توضیح می دهیم.

چرا ترموود مناسب پروژه شماست ؟!

خرید چوب ترموود

یکی از سوالاتی که در ابتدا ممکن است از خود بپرسید ، این است که چرا چوب های ترموود می توانند گزینه بسیار مناسب تری نسبت به دیگر متریال های ساختمانی باشند و ما در این بخش به صورت تخصصی به آن می پردازیم.

چوب های ترموود همان چوب های گونه درخت کاج و چوب روس هستند که از پروسه گرمایی گذر کرده اند و همین موضوع سبب شده است تا این محصولات به بهترین شکل ممکن تقویت شوند.

پروسه ساخت چوب های ترموود عبارت است از :

مرحله اول : در مرحله اول چوب هایی که برای تولید این محصول نام برده شد را برش و آماده می کنند

مرحله دوم : سپس چوب ها را در دمای تقریبی 215 درجه سانتی گراد خشک می کنند تا به خوبی ، رطوبت چوب ها از بین برود

مرحله سوم : در این مرحله برای کاهش دمای چوب ها از حالتی که هستند ، به آن ها مقداری رطوبت داده می شود و دلیل آن را در ادامه توضیخ خواهیم داد.

مرحله چهارم : در این مرحله چوب ها را دوباره حرارت می دهنده اما این بار با دمایی چوب ها را حرارت می دهند که اختلاف دمایی کمی با مراحل قبل داشته باشد.

در صورتی که در مرحله چهارم چوب ها را در دمایی با اختلاف زیاد حرارت بدهند ، چوب ها دچار آسیب می شوند و همین موضوع به دقت بالایی که در تولید این محصولات به کار برده می شود اشاره دارد.

با گذراندن مراحلی دیگر ، چوب های ترموود با بیشترین فشردگی و مقاومت به همراه زیبایی مثال زدنی حاصل می شود که می تواند در برابر تمامی متریال های ساختمانی و تمامی چوب های دیگر رقابت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مرتبط با چوب ترموود و کاربرد های ترموود با ما همراه باشید.

محصولات مرتبط با ترموود

رنگ ترموود : چوب های ترموود درست است که دارای زیبایی و مقاومت بالایی هستند اما بدون رنگ ترموود در بلند مدت دچار آسیب هایی می شود که رنگ ترموود باعث افزایش زیبایی و مقاومت چوب های ترموود می شود و همین موضوع سبب شده است تا رنگ ترمووود به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات مرتبط با چوب های ترموود تبدیل شود.
همچنین رنگ چوب ترمو در انواع مختلف پایه آب و پایه روغن برای چوب های ترموود موجود می باشند.

چوب زیرسازی : برای نصب و اجرای چوب های ترموود نیاز به زیرسازی دارید و این زیرسازی به گونه ای است که ابتدا قوطی های آهن نصب می شود و بر روی آن ها از چوب زیرسازی استفاده می شود و در نهایت چوب های ترموود بر روی چوب های زیرسازی نصب می شوند.

تایل ترموود : یکی دیگر از محصولاتی که با چوب های ترموود درست می شود ، تایل ترموود است که برای بسیاری از پروژه ها مناسب است و از طرح زیبا به همراه مقاومت بالایی نیز برخوردار است که می تواند در هزینه های پروژه های کف نیز صرفه جویی کند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

فلاور باکس : تا به حال شاید برایتان پیش آمده باشد که باکس های چوبی که گلدان مانند هستند را در جاهای مختلقفی دیده باشید مانند ساختمان ، روف گاردن ، فضای باز و ... که چوب ترموود در ساخت این محصولات نیز کاربرد دارد.

کلیپس ترموود : این محصول نیز یکی از محصولاتی است که در اجرای چوب های ترموود شیار دار یکی از اصلی ترین قسمت های کار است و در تنوع بالایی نیز بسته به پروژه ، چوب و نوع شیار چوب وجود دارند.

پیچ رنگی : قطعا کلیپس ها یکی از اصلی ترین قسممت در بخش اجرا و نصب ترموود هستند اما چیزی که به اندازه کلیپس ها برای نصب چوب های ترموود شیار دار اهمیت دارد ، پیچ های رنگی هستند.

و ...

کاربرد چوب ترموود

کف : چوب های ترموود در کف به میزان بسیار زیادی کاربرد دارد که در طرح های مختلفی نیز اجرا می شود و همیشه یک خروجی به مشتریان تحویل می دهد و آن هم پروژه ای خاص و بی نظیر است.

نما : در نمای ساختمان ها ، برج ها و یا خانه ها و ... شاید برایتان پیش آمده باشد که این محصولات را دیده باشید و برای لحظه ای مجذوب آن شده باشید و این دقیقا همان جادویی است که چوب های ترموود با پروژه ها می کنند.

سقف : در سقف نیز این محصولات کاربرد دارند که اگر عکس و طرح های آن را ببینید کاملا شما را تحت تاثیر خود در می آورند.

دیوار : دیوار یکی دیگر از قسمت های هر اماکنی است که نیاز به دیزانی حرفه ای و خاص دارد ، چوب های ترموود با در نظر گرفتن شرایط و فضای تمامی شغل ها ، می تواند بیشترین سازگاری را با تمامی دیزاین داشته باشد.

تراس : در تراس نیز معمولا ما دوسداریم تا دیزاین مختصر و مفید در عین حال زیبا و خاص داشته باشیم که در اینجا چوب ترمو خودش را به خوبی نشان می دهد.

استخر - آلاچیق چوبی و پرگولا و ...

خرید و اجرای چوب ترموود با مجموعه وود استار

مجموعه وود استار با بیش از 10 سال سابقه درخشان می تواند بهترین انتخاب برای دریافت تمامی خدمات مربوط به چوب های ترموود از فروش تا اجرا ، تعمیر و تغییرات باشد که ارائه تمامی این خدمات نه تنها در سراسر تهران امکانش وجود ، بلکه ما تمامی خدمات چوب های ترموود را به تمامی نقاط ایران ارائه میدهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر موضوع مرتبط با چوب ترموود ، این امکان گذاشته شده است تا مشتریان عزیز بتوانند در تمامی ایام با کارشناسان ما تماس بگیرند.

راه های ارتباطی با ما : 09935929654 - 26855679

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها