رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587910

منابع امنیتی اسرائیلی: حادثه نابلس یک شکست بزرگ اطلاعاتی بود

ساعت24-بامداد امروز (پنجشنبه) سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از مجروحیت یکی از فرماندهان ارشد ارتش و دو شهرک نشین با گلوله نیروهای مقاومت در اطراف قبر یوسف در شهر نابلس خبر داد.

html>

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری عبری زبان واللا به نقل از منابع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد، یورش نیروهای اشغالگر به قبر یوسف برای فلسطینیان و اسرائیلی‌ها امری شناخته شده است چرا که در هماهنگی با نیروهای امنیتی فلسطینی انجام می‌شود که بر اساس آن باید نیروهای فلسطینی منطقه را ترک کرده و به نیروهای ارتش اجازه ورود داده تا از نزدیک شدن تظاهرات کنندگان به این قبر جلوگیری کنند.
در این گزارش تاکید شده است، نیروهای ارتش نتوانستند از وجود نیروهای مقاومت در مسیر منتهی به قبر یوسف اطلاع یابند لذا آنان به سمت اتوبوس شهرک نشینان و سربازان تیراندازی کرده و هیچ یک از آنها نیز بازداشت نشدند.
منابع امنیتی اسرائیلی تاکید کردند، اخیراً عملیات‌های مقاومت به طور قابل ملاحظه‌ای در نابلس افزایش یافته است.
این منابع همچنین به وجود رقابت میان نیروهای مقاومت نابلس و جنین برای تحریک هر چه بیشتر ارتش اشاره کرده‌اند.
واللا همچنین به نقل از یک منبع دیگر امنیتی اسرائیلی حادثه شب گذشته در نابلس را بسیار خطرناک توصیف کرد.
در همین رابطه مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند، نیروهای ارتش از اجرای عملیات گسترده علیه مراکز مقاومت در نابلس و جنین به دلیل سفر قریب الوقوع جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و تمایل به ادامه آرامش در منطقه و اجتناب از افزایش اصطکاک با فلسطینیان خودداری کرده است.
این در حالی است که منابع خبری فلسطینی اعلام کردند، نیروهای اشغالگر منطقه شرقی شهر نابلس را با بیش از ۳۰ دستگاه خودروی مختلف از جمله بولدوزرهای نظامی مورد حمله قرار داده تا امنیت حمله شهرک نشینان به قبر یوسف به بهانه انجام مناسک تلمودی را تامین کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها