رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591175

آیا درآمد از طریق استیکینگ تتر امکان پذیر است؟

ساعت24-این روزها بازار ارز دیجیتال به شدت داغ شده، به طوری‌که قدم در هر محفلی که بگذاریم، نامِ نامیِ ارز دیجیتال می‌درخشد. حال در این مطلب می‌خواهیم شما را با ارز دیجیتال تتر آشنا کنیم.

html>

این روزها بازار ارز دیجیتال به شدت داغ شده، به طوری‌که قدم در هر محفلی که بگذاریم، نامِ نامیِ ارز دیجیتال می‌درخشد. حال در این مطلب می‌خواهیم شما را با ارز دیجیتال تتر آشنا کنیم. که حتما نام درخشان آن را یا در شبکه‌های اجتماعی یا در نقل‌های مجالس شنیده‌اید. تتر (USDT) یک استیبل کوین محبوب است که علاقه مندان به کریپتو برای سال‌ها از آن برای اهرم معاملات ارزهای دیجیتال خود استفاده کرده‌اند. اگر شما هم مثل ما اهل آینده‌نگری و شناخت این ارز پشتوانه‌دار هستید در ادامه با ما همراه باشید. کافی‌ست اسکرول کرده و کمی وقتتان را به ما بدهید.

ارز تتر چیست؟

تتر (USDT) یک استیبل کوین ارز دیجیتال است که به دلار آمریکا متصل شده و در اصل سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است. مانند بیت کوین، تتر یک ارز دیجیتال است. اما با بیت کوین و سایر ارزهای مجازی بسیار متفاوت است.

ارز دیجیتال تتر چیزی است که به عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود. اینها ارزهای دیجیتالی هستند که بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال که به عنوان نوسان شناخته می‌شوند، به دارایی‌های دنیای واقعی، به عنوان مثال دلار آمریکا، برای حفظ یک ارزش ثابت گره خورده‌اند. به عنوان مثال، بیت کوین در ماه آوریل به بالاترین حد خود یعنی نزدیک به 65000 دلار رسید و از آن زمان ارزش آن تقریباً به نصف کاهش یافته است. در حالی که تتر نزدیکترین حالت به قیمت دلار است و تقریباْ ثابت است.

تاریخچه ارز tether

ارز تتر (tether) توسط شرکت تتر صادر می‌شوند. این ارز دیجیتال در سال 2014 بود که با نام Realcoin ایجاد شد و پس از آن به Tether به شهرت رسید. براک پیرس (Brock Pierce)، ریو کالینز (Reeve Collins) و کریگ سلرز (Craig Sellars) از بنیانگذاران این ارز دیجیتال هستند که برای اولین بار در لایه Omni بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد. تجارت آن در سال 2015 آغاز شد.

آیا درآمد از طریق استیکینگ تتر امکان پذیر است؟

شما از طریق Binance Earn می‌توانید با استیک کردن (Stake) تتر خود به کسب درآمد برسید. زمانی که شما از این طریق به سود برسید، آن مبلغ مستقیماً به کیف پول یا حساب معاملاتی شما واریز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر قصد داریم در این مطلب، به بررسی اینکه ارز تتر چیست پرداخته و نهایتاْ سری به روش‌های معامله آن در ایران بزنیم.

ارز USDT چگونه کار می کند؟

ارزهای رمزنگاری شده تتر به زیرمجموعه خاصی از دارایی‌های دیجیتالی به نام استیبل کوین تعلق دارند که به این معنی است که قیمت‌های آن‌ها به یک دارایی با نوسان کمتر متصل است. استیبل کوین‌ها به عنوان یک پیوند مهم بین دنیای واقعی و ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند. با توجه به اینکه قیمت‌هایشان به دارایی‌های باثباتی مانند ارز صادر شده توسط بانک مرکزی (فیات) مانند دلار آمریکا مرتبط است، استیبل کوین‌ها قول می‌دهند که دارندگان کریپتو را در برابر نوسانات محافظت کنند و برای تراکنش‌ها و معاملات روی بلاک چین و بین آن‌ها مناسب هستند.

نحوه خرید تتر؛ دل به دریا زدن

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، می‌توانید تتر را از طریق هر صرافی جهانی مانند Kraken ،Binance یا Kriptomat خریداری کنید. بیشتر صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهانی به همین شکل عمل می‌کنند. شما یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید، اطلاعات شخصی خود را پر می‌کنید و حساب خود را با استفاده از فیات تامین می‌کنید. سپس می‌توانید از وجوهی که سپرده گذاری می‌کنید برای خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند تتر استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که تتر را از یک کارگزاری خریداری خواهید کرد و نه مستقیماً از بلاک چین. هنگامی که صاحب ارز Tether در یک صرافی جهانی هستید، می‌توانید آن را به ارزش بازار معامله کنید یا بیشتر بخرید. همچنین ممکن است بخواهید از یک کیف پول رمزنگاری برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری خود استفاده کنید. شما نمی‌توانید سهام کسری تتر را خریداری کنید و هیچ مقدار ثابتی از ارز دیجیتال موجود نیست. همچنین Tether نیز قابل استخراج نیست.

خرید از طریق کیف پول

تعدادی کیف پول‌های معروف وجود دارند که به منظور نگهداری ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند و به شما امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را می‌دهند. از نمونه‌های بارز کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

● کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

● کیف پول مث والت (Math Wallet)

خرید از طریق صرافی‌های داخلی و خارجی

در حقیقت یکی از روش‌های خرید و آشنایی با تتر، صرافی‌های آنلاین هستند. وصف بهترین و به نام‌ترین صرافی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد به دو صرافی بایننس و کوین بیس. این دو صرافی جزء صرافی‌های آنلاین خارجی بوده که این روزها با توجه به تحریم‌ها ارز دیجیتال حساب‌های کاربران ایرانی به سمت مسدود شدن رفته و غمی عجیب بر دل آن‌ها گذاشته است. . شما می‌توانید برای اطلاعات بیش‌تر درباره نحوه خرید و فروش تتر از لینک زیر به مطالعه بپردازید : https://wallex.ir/blog/how-to-buy-tether/

صرافی والکس برادری خود را ثابت کرده است

الا ایحال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم استفاده از صرافی‌های آنلاین ایرانی و معتبر را پیش بگیرید. به طور کلی، خرید و فروش تتر و دیگر ارزهای دیجیتال از صرافی‌های خارجی و ایرانی، بسیار پر ریسک بوده و جگر شیر و دل پُر جرات می‌خواهد. پس بهتر است، قبل از اقدام به خرید، تحقیقات موشکافانه کرده و یک پا کارآگاه ارز دیجیتال شوید. پس از تحقیقات متوجه خواهید شد که صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی ایمن و معتبر است. شما می‌توانید با ساخت حساب کاربری در صرافی آنلاین والکس، پس از احراز هویت به آسانی وارد بازار معاملاتی رمز ارزها شوید و سرمایه‌گذاری را آغاز کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها