رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 591866

بهترین رنگ درب حیاط منزل ساده در زمان نقاشی ساختمان

ساعت24-در زمان نقاشی ساختمان یا نقاشی نمای ساختمان، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل، انتخاب رنگ درب حیاط منزل است. انتخاب رنگ و هزینه های نقاشی ساختمان یا نقاشی درب و پنجره تاثیر زیادی هم دارد. بررسی و محاسبه متراژ نقاشی ساختمان یا محاسبه هزینه نقاشی درب حیاط باید قبل از هر چیزی برای ما مهم باشد. یکی از خدماتی که هر چند سال یکبار در هر خانه‌ای صورت می‌گیرد استفاده از نقاشی ساختمان و یا نصب کاغذ دیواری است که بسته به میزان بودجه‌ای که برای آن در نظر دارید این خدمات توسط متخصصین انجام می‌شود.

html>

در زمان نقاشی ساختمان یا نقاشی نمای ساختمان، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل، انتخاب رنگ درب حیاط منزل است. انتخاب رنگ و هزینه های نقاشی ساختمان یا نقاشی درب و پنجره تاثیر زیادی هم دارد. بررسی و محاسبه متراژ نقاشی ساختمان یا محاسبه هزینه نقاشی درب حیاط باید قبل از هر چیزی برای ما مهم باشد. یکی از خدماتی که هر چند سال یکبار در هر خانه‌ای صورت می‌گیرد استفاده از نقاشی ساختمان و یا نصب کاغذ دیواری است که بسته به میزان بودجه‌ای که برای آن در نظر دارید این خدمات توسط متخصصین انجام می‌شود.

حتما بخوانید: برای مشاهده لیست برترین نقاشان ساختمانی تهران وارد سایت (ostadeh.com) یا اپلیکیشن‌های استاده شوید.

قیمت نقاشی ساختمان

نوع رنگ

قیمت هر متر مربع (تومان)

رنگ روغن

35.000 تا 40.000

رنگ پلاستیک

33.000 تا 40.000

رنگ آکریلیک

30.000 تا 40.000

رنگ بلکا

30.000 تا 40.000

رنگ کنیتکس

30.000 تا 40.000

رنگ مولتی کالر

35.000 تا 45.000

نقاشی ابزار گچی

22.000 تا 30.000
هر متر طول

نقاشی سقف شیروانی

35.000 تا 45.000

کناف بتونه ماستیک با رنگ

35.000 تا 45.000

بتونه کاری

25.000 تا 34.000

یکی از مهمترین عوامل در خدمات رنگ کاری ساختمان قیمت آن می‌باشد که کیفیت رنگ و نقاش ساختمانی عامل اصلی کاهش یا افزایش قیمت نقاشی ساختمان است. هرچه کیفیت رنگ بالاتر باشد و میزان رنگ کاری روی سطح بالاتر باشد قیمت بیشتری را باید بپردازید.

حتما بخوانید: حتما قبل از انجام کارهای نقاشی ساختمان، با یک متخصص با تجربه در این زمینه صحبت و مشورت بگیرید. اختلاف قیمت در نقاشی ساختمان بسیار زیاد است و این مهم به دلیل تعداد دست رنگ، زیر کاری و نوع رنگی که برای شما استفاده می‌کند دارد. نقاشان با تجربه پس از بازدید می‌توانند هزینه دقیق نقاشی ساختمان شما، تعداد دست رنگ و روش زیر کاری را به شما بگویند و حتما از نقاش خود بخواهید این سه مورد را برای شما شفاف مشخص کنند.

دقت کنید که میزان رنگ کاری برروی سطح کاملا بستگی به زیر سازی دیوار ساختمان شما دارد. اگر صرفا می‌خواهید رنگی به ساختمان خود زده باشید تا غبار و سیاهی رنگ قبلی از بین برود و زیر سازی دیوار مشکلی نداشته باشد، یکدست رنگ برای نقاشی ساختمان کافی است.

در صورتی که زیر سازی دیوار از نوع گچ باشد و یا پستی و بلندی‌های زیادی داشته باشد، علاوه بر زیرسازی باید چند دست رنگ برای زیباتر شدن نتیجه کار در نظر بگیرید که در نهایت قیمت نقاشی ساختمان افزوده می‌شود.

رنگ مسی درب حیاط منزل

خاص بودن رنگ مسی یکی از دلایلی است که معمولا از این رنگ برای درب باغ در زمان نقاشی ساختمان استفاده می‌شود. رنگ مسی درب حیاط به زیباتر شدن نمای خانه های ویلایی بسیار کمک می کند.

رنگ مشکی درب حیاط

حس قدرت در زمان استفاده رنگ مشکی برای درب حیاط استفاده می شود. حس امنیت و برتری رنگ مشکلی مات در درب حیاط بسیار پر استفاده کرده است این رنگ را. حتما در زمان استفاده از رنگ مشکلی، باید رنگ هایی مثل طلایی در زمان نقاشی درب حیاط هم استفاده شود.

رنگ سفید برای درب حیاط

استفاده از رنگ سفید معمولا برای درب مراکز درمانی استفاده می شود. حس شاد بودن این رنگ معمولا برای درب حیاط ویلاها که ساده میخواهند استفاده شودند هم کاربرد دارد.

خدمات نقاشی ساختمان و نقاشی درب حیاط

نوع خدمت

هر طرف متر مربع (تومان)

نقاشی نرده ساده

30.000 تا 40.000

نقاشی نرده ساده فرفورژه

بعد از بازدید

نقاشی نرده فرفورژه پیچیده

بعد از بازدید

رنگ درب ورودی (نفر رو) و پارکینگ

2.000.000 تا 2.500.000

برای انتخاب رنگ درب حیاط یا نقاشی درب حیاط، بهتر است از یک نقاش حرفه ای و با تجربه مشورت و کمک بگیرید. نقاشی ساختمان یکی از خدماتی است که نباید بدون مطمئن شدن از نوع کار نقاش ساختمان، به آن اقدام کرد. در ادامه برخی از مواردی که هنگام انتخاب نقاش ساختمان باید به آن توجه داشته باشید بررسی خواهد شد

از مهمترین موارد در این زمینه مشاهده نمونه کار قبل و بعد می‌باشد به خصوص در زمانی که می‌خواهید برای خدمات نقاشی ساختمان به صورت آنلاین اقدام کنید. خواندن نظرات سایر مشتریان درباره نقاش ساختمان نیز مورد دیگری است که نباید از آن غافل شد.

در خصوص دستمزد و اجرت نقاش ساختمان حتما در ابتدای کار به توافق برسید. بخاطر داشته باشید که برخی از نقاشان ساختمانی به صورت روزمزد کار می‌کنند پس در همان ابتدا در مورد تعداد روزهایی که قرار است نقاشی ساختمان به پایان برسد صحبت کنید و به توافق برسید.

استفاده رنگ مرغوب در نقاشی ساختمان و نقاشی درب حیاط منزل که قبل‌تر نیز به آن اشاره شد بسیار مهم است. اگر از رنگ‌های غیر مرغوب حین رنگ کاری استفاده شود بعد از چند مدت شاهد بلند شدن رنگ از روی دیوار خواهید بود که البته زیر کاری نامناسب نیز بر این خرابی دامن خواهد زد.

رنگ‌هایی که برای نقاشی ساختمان از آنها استفاده می‌شود با برندهای متفاوتی در بازار موجود است که رنگ سحر، هاویلوکس، زیبارنگ، روناس و هادی رنگ و ... می‌باشد. نقاش ساختمان برای استفاده از هر یک از این رنگ‌ها قیمت متفاوتی می‌پردازد که در قیمت نهایی نیز تاثیر دارد.

مورد بعدی که هنگام اقدام به نقاشی ساختمان باید در نظر بگیرید زمان مناسب برای انجام این کار است. فصل زمستان یا پاییز زمان خوبی برای این امر می‌باشد زیرا رنگ به سرعت خشک می‌شود و نیازی به چند روز منتظر ماندن و تحمل بوی رنگ نیست. در فصل گرمتر بوی رنگ بیشتر می‌شود.

در انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان دقت کنید! حتما از نقاش ساختمان بخواهید مقدار اندکی از رنگ مورد نظر شما را درست کند و برروی دیواری اندکی آن را تست کند و پس از تاییدیه نهایی از جانب شما دست به کار شود.

خدمات نصب کاغذ دیواری

مورد بعدی که پس از نقاشی ساختمان طرفدار ویژه‌ای دارد، به خصوص در این روزها؛ نصب کاغذ دیواری است. برای نصب کاغذ بر روی دیوار نیز نکات جالب توجهی را باید خاطر نشان کرد که بهتر است قبل از آن در مورد قیمت آن نیز صحبت شود. در ادامه همراه باشید:

قیمت نصب کاغذ دیواری به دو عامل بسیار مهم نوع کاغذ دیواری و تعداد رول کاغذ دیواری بستگی دارد. هر چه متراژ دیوار ساختمان شما بیشتر باشد قطعا به میزان رول بیشتری احتیاج دارید. دقت کنید که به صورت استاندارد میزان رول هر کاغذ دیواری 5 متر می‌باشد.

کاغذ دیواری ضدآب و خارجی(عموما جنس ترک) قابل شستشو قیمت بیشتری دارد؛ البته کاغذ دیواری‌های داخلی با قیمت مناسب و زیبا و قابل شستشو نیز در بازار موجود است که بورس آن در تهران خیابان پل چوبی می‌باشد.

اصولا هنگام نصب کاغذ دیواری قیمت کاغذهایی که گل‌های برجسته‌تر و یا طلاکوبی داشته باشند بیشتر خواهد بود و در نتیجه اجرت نصاب کاغذ دیواری نیز بیشتر خواهد شد.

موارد مهم زیر را هنگام نصب کاغذ دیواری در نظر بگیرید:

1. متراژ دقیق خانه را بدست آورید

2. یک رول اضافه از کاغذ دیواری مورد نظر خریداری کنید.

3. نصاب ماهری را برای نصب کاغذ دیواری انتخاب کنید(عکس قبل و بعد یا نمونه کار نصب کاغذ دیواری را مشاهده کنید)

4. سعی کنید اگر بودجه کافی در اختیار دارید حتما از کاغذهای قابل شستشو استفاده کنید.

دقت کنید که زیرسازی دیوار حرف اول را هنگام نصب کاغذ دیواری می‌زند! اگر زیر سازی دیوار خوب نباشد قطعا بعد از مدتی کاغذ دیواری از سطح دیوار جدا می‌شود و نمای نامناسبی را به خود خواهد گرفت! این مورد وظیفه نصاب می‌باشد که قبل از نصب به خوبی عمل زیر سازی را انجام دهد و اجازه دهد تا دیوار به‌طور کامل خشک شود.

سعی کنید زیبایی را حین نصب رعایت کنید! از طرح‌های شلوغ خودداری کنید و نهایتا از سه طرح کاغذ برای فضاهای بزرگ و از یک یا دو طرح برای فضاهای کوچک یا متوسط استفاده کنید.

کاغذ دیواری بهتر است با رنگ ساختمان؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مورد به میزان هزینه و سلیقه شما مستقیما بستگی دارد. اگر هزینه محدودی برای این امر در نظر دارید می‌توانید با یک دست رنگ نقاشی ساختمان را اجرا کنید و یا از کاغذ دیواری ارزان قیمت برای دیوارها بهره بگیرید.

اما اگر برای هزینه قابل توجهی برای این امر در نظر دارید می‌توانید از کاغذ دیواری‌های قابل شستشو برای دیوار استفاده کنید و یا از بهترین رنگ‌ها برای نقاشی دیوار ساختمان با کاوری مناسب استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر فرصت کافی دارید از ترکیب نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری برای منزل یا محل کار خود استفاده کنید تا در نهایت نتیجه مطلوب‌تر و دکوراسیون داخلی زیباتری را شاهد باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها