رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591886

شریعتمداری: نباید نتیجه مذاکرات برجام سوژه منازعات داخلی شود

ساعت24-وزیر کار دولت دوازدهم گفت: نباید نتیجه مذاکرات برجام سوژه منازعات داخلی و تسویه حساب‌های جناحی و رقابت‌های سیاسی شود.

html>

محمد شریعتمداری در خصوص مذاکرات برجام گفت: شکل‌گیری وفاق ملی در حمایت از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات باید اولویت مهم برای دوستداران ایران باشد.

وی با اشاره به این‌که «تاریخ ما آکنده از اگرهاست»، گفت: اگرهایی که متمرکز بر این است که اگر فلان بازیگران و کنشگران می‌توانستند اختلاف خود را کنار بگذارند، اگر منافع ملی در دام اختلافات جناحی نمی‌افتاد مسیر تحولات این مرزو بوم به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و چنین و چنان .

وزیر کابینه دوازدهم گفت: بر همین اساس مهم است که امروز به گونه ای عمل نکنیم که فردای تاریخ گفته شود اگر آن روز این منازعات وجود نداشت آن اتفاق تلخ نمی‌افتاد. در این چارچوب معتقدم نباید نتیجه مذاکرات برجام سوژه منازعات داخلی و تسویه حساب های جناحی و رقابت های سیاسی شود.

شریعتمداری در ادامه گفت: کافی است مروری گذرا داشته باشیم تا ببینیم منازعه چه بر سر اخلاق عمومی، اعتماد و سرمایه‌های اجتماعی آورده است. در این چارچوب است که معتقدم باید به گونه‌ای عمل کنیم که نتیجه مذاکرات هر چه شد باعث تقویت انسجام داخلی و تقویت‌کننده تفاهم ملی در کشورمان باشد.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده گفت: قدردان سربازان میدان و دیپلماسی در همه دوره‌ها هستیم.

شریعتمداری در پایان گفت: کیمیای امروز ایران، میانداری و کاهش منازعات و حل و فصل مخاصمات به نفع مردم و امنیت ملی ایران در ایامی است که سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط را تجربه می‌کنیم. معتقدم نتیجه مذاکرات برجام باید استحکام‌ بخش وفاق و تفاهم ملی بوده و با گره گشایی از توسعه فعالیت‌ها و مناسبات اقتصادی ، منجر به گشایش زندگی مردم و بهبود بخش رفاه عمومی باشد .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها