رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600687

آشنایی بیشتر با کاربردهای ساک دستی

همه ما برای اینکه بتوانیم در طول روز هنگام انجام خرید از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف لوازم خریداری شده را حمل کنیم، از ساک دستی استفاده کرده­ایم. این کیسه­ها از جنس پارچه هستند و مشتری برای آسان شدن خرید از آن­ها استفاده می‌کند. بر روی این کیسه‌ها فضای کافی برای طرح­های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید برندتان را بر روی آن معرفی کنید. به همین دلیل این ساک دستی به­عنوان بگ تبلیغاتی نیز شناخته می‌شود.

ساک دستی پارچه ای

در تولید ساک دستی پارچه ای از یک نوع اسپان باند یا نانوون استفاده می‌شود و برای تبلیغات یک محصول کاربردی است که جهت انجام تبلیغ و خرید بهصورت همزمان می‌توان از آن استفاده کرد. میزان گرماژ مورد استفاده در کاغذ برای تهیه ساک دارای ضخامت ۶۰ و ۹۰ گرمی است و از سه روش مختلف دوخت سنتی، دوخت در خط تولید اتوماتیک یا تولید با چرخ اولتراسونیک برای عرضه به بازار آماده می‌شود.

روش سنتی دوخت بگ تبلیغاتی، از طریق چرخ خیاطی و با نیروی انسانی زیاد انجام می‌شود که استفاده از آن مقرونبهصرفه نیست. همچنین تولید ساک پارچه ای با استفاده از چرخهای اولتراسونیک نیز نیاز به نیروی انسانی زیادی دارد و کیفیت محصول تولید شده نیز نسبت به هزینه آن پایین‌تر است. بنابراین تولید آن نیز به مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

در نتیجه بهترین روش برای تولید بگ پارچه ای در خط تولید اتوماتیک است که نیروی انسانی زیادی نیاز ندارد و شما می‌توانید تعداد زیادی از سفارش مشتری را در زمان کمی انجام دهید و یک محصول باکیفیت داشته باشید. استفاده از این ساک دستی در میان خانم‌ها و آقایان بسیار رایج است؛ چراکه بهراحتی می‌توان آن‌ها را در فضاهای کوچک جا داد و هنگام کثیف شدن نیز شست. البته استفاده از بگ تبلیغاتی مزیت‌های زیاد دیگری نیز دارد.

آشنایی بیشتر با کاربردهای ساک دستی

کاربردهای ساک دستی پارچه ای

استفاده از این محصولات پارچه ای برای موارد زیادی امکان‌پذیر است و کاربردهای گوناگونی دارد. از جمله اینکه:

· برای نگهداری انواع کتاب بهخصوص برای افرادی که مدام باید کتاب‌های زیادی را با خود حمل کند، استفاده از ساک پارچه ای بسیار مناسب است و مقاومت بسیار مطلوبی دارد.

· استفاده از بگ پارچه ای در نگهداری لباس‌های استخر یا آفتاب‌گیری بسیار مناسب است. البته این ساک دستی پارچه ای ضد آب نیز است و می‌توان تمام وسایل را در آن بهراحتی نگه داشت.

· مراجعه مداوم به باشگاه نیاز به حمل‌ونقل لباس‌های مخصوص دارد که ساک دستی ورزشی شما می‌تواند همین بگ‌ پارچه ای باشد.

· این ساک‌ها از طراحی زیبایی برخوردارند و کسانی که بخواهند لوازم ورزشی خود را در این بگ دستی حمل کنند، نکران ظاهر آن ‌نیستند.

· کاربرد بگ پارچه ای در انجام خریدهای روزانه بهدلیل قیمت پایین و ارزان ساک‌های دستی پارچه ای بسیار ‌ایده‌آل است و به جای کیسه‌های پلاستیکی به‌کار می‌رود.

· برای خانم‌هایی که بچه کوچک دارند، می‌توان در حمل پوشک و لوازم کودک از ساک دستی استفاده کرد که سنگین نیستند و برای حمل‌ونقل به آسانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مزایای ساک دستی

استفاده از ساک‌های دستی برای موارد مختلفی مناسب است که مزیت‌های آن‌ها نیز غیرقابل چشمپوشی است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مشتری برای آسان شدن حمل و نقل کالاهای خریداری شده می‌تواند از ساک‌های دستی پارچه ای استفاده کند.

· استحکام و دوام این ساک نسبت به نایلون‌های تبلیغاتی بسیار بیشتر است.

· بر روی این ساک‌ها می‌توان لوگو و برند کسبوکارها را چاپ کرد.

· بهدلیل کیفیت خوب پارچه مورد استفاده در تولید این بگ‌ها ماندگاری آن‌ها زیاد است.

· ساک پارچه ای به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از آن بهصورت چند باره استفاده کرد و از ظاهر آن برای تبلیغات کمک گرفت.

· از مزیت‌های اصلی ساک دستی می‌توان به امکان بازیافت، تجدیدپذیری و مناسب محیط زیست بودن آن اشاره کرد.

· مقاومت و کیفیت بالای بگ ‌تبلیغاتی می‌تواند برای معرفی کسبوکارها یک ویژگی مثبت باشد.

· این ساک‌ها جادار هستند و می‌توانند تا ۲۵ کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

آشنایی بیشتر با کاربردهای ساک دستی

بگ تبلیغاتی چگونه برندها را معرفی میکند؟

ساک دستی پارچه ای بهدلیل کیفیت بالا جهت استفاده در تبلیغات محیطی بسیار بادوام است و از جنس‌های مختلف کتان، متقال یا سوزنی تولید می‌شوند. دسته این ساک‌ها بهصورت لوپ یا پانچ طراحی می‌شود. یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی ساک دستی پارچه ای است که ارزش بیشتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغات دارد و برای معرفی کسبوکارها یک روش پربازده هست.

فروشگاهها بر اساس نیاز خود انواع مختلفی از بگ‌های پارچه ای را تولید می‌کنند که مصرف زیادی هم دارند و برای حملونقل کالا در هنگام خرید گزینه مناسبی هستند. مقاومت زیاد این پارچه‌ها، تنوع رنگی و قیمت مناسب باعث شده برای استفاده مخاطب محبوب باشند. این ساک‌ها بهدلیل قابلیت شستشو با دست یا ماشین لباسشویی و حفظ کیفیت اولیه خود مورد استقبال مشتریان هستند و خیلی از شرکت‌ها از این بگ‌ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

نتیجه‌گیری

استفاده از بگ‌های پارچه ای نسبت به نایلون‌ها کاربرد بیشتری دارند و مردم برای فعالیت‌های روزانه مختلف خود مثل خرید یا حملونقل لوازم بچه از این محصول استفاده می‌کند. ساک دستی بهدلیل کیفیت مطلوب و کاربردهای گسترده طرفداران زیادی دارد و در میان مشتریان محبوبیت پیدا کرده است. به همین دلیل خیلی از شرکت‌ها برای انجام تبلیغات از این ساک‌ها استفاده می‌کنند و برند کسبوکار خودشان را بر روی آن‌ها چاپ می‌کنند.

شما می‌توانید انواع بگ پارچه ای تبلیغاتی را از مجموعه ایران بگ خریداری کنید و و سطح ساک پارچه ای را برای انجام تبلیغات طبق میل خود، لوگو یا طرح بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ایران بگ مراجعه کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است..

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها