رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603885

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:

اکران فیلم های فجر از هفته آینده

ساعت24-وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسامی فیلم‌های راه یافته اعلام شده و اکران فیلم ها نیز با برنامه ریزی انجام شده از هفته آینده آغاز می‌شود.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که تحریم ها و سیاه نمایی ها برای کمرنگ کردن شکوه و محتوای جشنواره فیلم های امسال فجر جواب نداد و این رویداد مهم فرهنگی و هنری با قدرت و جدیت تا مرحله نهایی و اکران پیش آمده است.

محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در حاشیه نکوداشت استاد "حمید حسام" اظهار داشت: اسامی فیلم های راه یافته اعلام شده و اکران فیلم ها نیز با برنامه ریزی انجام شده از هفته آینده آغاز می شود.

وی همچنین در خصوص نکوداشت بزرگان و فرهیختگان درعرصه های مختلف و رویکرد وزارت ارشاد در این زمینه گفت: ما با قوت از برگزاری اینچنین برنامه های فاخر و ارزشمند به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر و پاسداشت و تکریم چهره های فاخر حمایت خواهیم کرد.

اسماعیلی تکریم و تجلیل از حمید حسام را نمونه ای شاخص و ارزشمند در راستای بزرگداشت قلم و هنر فاخر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این کار ارزشمند آقای حسام نوعی گفتمان سازی و روایت گری هنرمندانه از برخی واقعیت ها و حرف های ناگفته دوران طلایی دفاع مقدس است که در قالب هنر گنجانده شده و مورد ستایش رهبر انقلاب قرار گرفته و مخاطبان زیادی را از نسل امروز متوجه ارزش ها و واقعیت های آن دوران کرده است.

حمید حسام تنها نویسنده‌ای به شمار می آید که موفق به دریافت سه تقریظ از مقام معظم رهبری شده است؛ «وقتی مهتاب گم شد»، «آب هرگز نمی‌میرد» و «مهاجر سرزمین آفتاب» سه کتاب حمید حسام است که مورد ستایش (تقریظ) رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها