رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611079

هشدار فرمانده نیروی زمینی سپاه: اگر دولت عراق به «توافق‌نامه‌» عمل نکند، «حملات» سپاه ادامه‌ خواهد داشت

ساعت24-تسنیم نوشت: سردار پاکپور گفت: ‌ توافق‌نامه‌ای با دولت عراق صورت گرفته و آنها متعهد شدند که ‌گروهک‌های تروریستی را خلع سلاح و از کشورشان ‌بیرون کنند. او تصریح کرد: ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه‌ خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: دولت عراق متعهد شده که گروهک‌های تروریستی را خلع سلاح و از کشورشان بیرون کنند.به گزارش «انتخاب»، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات دشمنان به ویژه برخی گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران ‌اظهار داشت: ‌در همین راستا، توافق‌نامه‌ای با دولت عراق صورت گرفته و آنها متعهد شدند که ‌گروهک‌های تروریستی را خلع سلاح و از کشورشان ‌بیرون کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه‌ خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که فرصت سپاه به عراق چند ماه و یا روز است؟ افزود: فرصت مشخص شده داده که خود دولت عراق می‌داند.سردار پاکپور درباره وضعیت امنیتی مرزهای کشور نیز عنوان کرد: خوشبختانه امنیت مطلوب و پایدار در سراسر کشور به ویژه مناطق مرزی برقرار و هیچ مشکلی نداریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها