رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630508

زید آبادی وکیل مومنی :

درخواست مرخصی برای عبدالله مومنی

ساعت 24- وکیل عبدالله مومنی گفت: با توجه به بیماری شدیدی که همسر آقای مومنی دارند و نیاز به مراقبت داشتند، ما درخواستی را به مسئولین دادستانی دادیم مبنی بر اینکه ایشان بتوانند در ایام نوروز و ماه رمضان در کنار همسرشان باشند ولی تا الان پاسخ مشخصی را دریافت نکردیم.

حسن اسدی زیدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت عبدالله مومنی و اینکه آیا در ایام نوروز وی به مرخصی خواهد آمد؟ گفت: آقای مومنی به تحمل یکسال حبس تعزیری به اتهام تبلیغ علیه نظام به دلیل شرکت در همایش گفت‌وگو برای نجات ایران محکوم است و تقریبا دو ماه است که حبس ایشان آغاز شده است و در اندرزگاه ۴ زندان اوین است.

وی افزود: با توجه به بیماری شدیدی که همسر ایشان دارند و نیاز به مراقبت داشتند، ما درخواستی را به مسئولین دادستانی دادیم مبنی بر اینکه ایشان بتوانند در ایام نوروز و ماه رمضان در کنار همسرشان باشند ولی تا الان پاسخ مشخصی را دریافت نکردیم.

وکیل عبدالله مومنی یادآور شد: شاید بعد از آغاز سال جدید این امکان فراهم شود، همسر ایشان بیماری سرطان دارند و برای تایید این مساله یک روندی در جریان است که امیدواریم دادستان تهران هم با این مرخصی موافقت کنند.

وی درباره وضعیت مومنی در زندان گفت: در هفته گذشته ملاقاتی با ایشان  داشتم، خیلی خوب بودند از لحاظ روحی سر حال بودند و گفتند بیشتر وقتشان را مشغول مطالعه و انجام ورزش هستند.

ایلنا 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها