رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631032

بهترین خدمات تولید محتوا سئوشده را از ترجمیک بخواهید!

ساعت 24 - این روزها همه ما با بازاریابی محتوایی و تاثیرات فوق‌العاده آن در جذب مشتری و افزایش فروش و سوددهی آشنا هستیم. با این حال، بسیاری از ما زمان کافی برای انجام این کار نداریم و ترجیح می‌دهیم که در این زمینه، از مهارت و تجربه افراد متخصص و کاربلد استفاده کنیم.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید یا به‌تازگی نسخه آنلاین فروشگاه خود را راه‌اندازی کردید، احتمالا به برون‌سپاری پروژه‌های تولید محتوای متنی فکر می‌کنید و به دنبال یک موسسه حرفه‌ای و معتبر هستید.

ما خدمات تولید محتوا متنی ترجمیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این خدمات به صورت کاملا سئوشده ارائه می‌شوند. در ادامه به طور کامل با این خدمات آشنا خواهیم شد. همراه ما باشید!

چرا از خدمات تولید محتوای متنی ترجمیک استفاده کنم؟

ترجمیک یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین موسسات خدمات زبانی در کشور است و سال‌هاست که در این زمینه فعالیت دارد. بنابراین هیچ شک و شبه‌ای بر اعتبار این موسسه وارد نیست. با این حال می‌توان مزایای ثبت سفارش در ترجمیک را در چند دسته تقسیم‌بندی کرد.

رعایت سئوی محتوایی و اصول نگارشی

ترجمیک، بهترین و حرفه‌ای‌ترین نویسندگان محتوای آنلاین را از سراسر کشور گرد هم آورده است. این نویسندگان به همه اصول نگارشی و ویرایشی و اصول سئوی محتوایی تسلط کامل دارند و در همه سفارش‌های تولید محتوای متنی، ملزم به رعایت چک‌لیست زیر هستند:

  • استفاده صحیح از علائم نگارشی
  • دقت به مفهوم جملات
  • خوانایی و روان بودن متن
  • انسجام جملات و پاراگراف‌ها
  • ارتباط محتوا با موضوع مورد درخواست مشتری
  • رعایت نیم‌فاصله
  • خودداری از غلط‌های املایی و تایپی
  • خودداری از اشاره به حواشی
  • خودداری از استفاده از هوش مصنوعی
  • نوشتن محتوایی منحصربه‌فرد و یونیک
  • عدم استفاده از واژگان خارجی (مگر در صورت درخواست مشتری)
  • هدینگ‌گذاری
  • رعایت طول جملات
  • رعایت طول پاراگراف‌ها
  • استفاده صحیح و به‌جا از کلمات کلیدی
  • لینک‌دهی داخلی و خارجی (در صورت درخواست مشتری)
  • استفاده از تصاویر (در صورت درخواست مشتری)

بررسی کیفیت سفارش توسط تیم کنترل کیفی

سفارش‌های تولید محتوای متنی ترجمیک توسط نویسندگان دورکار انجام می‌شود. با این حال فعالیت‌های این نویسندگان به صورت کامل زیر ذره‌بین قرار دارد. به عبارت دیگر، کیفیت کار نویسندگان دورکار توسط تیم کنترل کیفی یا همان تیم پایش ترجمیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه ایرادی در روند کار مترجم مشاهده شود، حتما به وی تذکر داده می‌شود.

علاوه بر این، این تیم مسئولیت رسیدگی به اعتراض‌های مشتریان را نیز بر عهده دارد. در واقع اگر مشتری به هر دلیلی از کیفیت انجام کار رضایت نداشته باشد، می‌تواند ثبت اعتراض کند تا توسط این تیم بررسی شود و به آن پاسخی دقیق و منطقی داده شود.

پشتیبانی شبانه‌روزی سفارش‌های تولید محتوای متنی

ممکن است پیش از ثبت سفارش یا حتی بعد از آن سوالی داشته باشید و بخواهید که فورا به جواب برسید! در این صورت، فرقی ندارد که در چه ساعتی از شبانه‌روز باشید. تیم پشتیبانی ترجمیک که از کارشناسانی متعهد و صبور تشکیل شده است، در خدمت شماست. کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید یا تیکت ثبت کنید. در زمانی کوتاه مشکل شما بررسی می‌شود و نتیجه آن اعلام می‌شود.

آنلاین بودن مراحل ثبت سفارش

ترجمیک، یک پلتفرم آنلاین است و صفر تا صد مراحل ثبت سفارش در آن به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود. بنابراین فرقی ندارد که ساکن کدام نقطه از کشور عزیزمان هستید یا حتی فرقی ندارد که در کدام کشور زندگی می‌کنید! کافیست سراغ تلفن همراه یا لپتاپتان بروید و وارد سایت سفارش تولید محتوا ترجمیک شوید.

بعد از ورود به این سایت، خواهید دید که در اولین مرحله ثبت سفارش با چند قالب تولید محتوا مواجه می‌شوید. به طور خلاصه:

  • برای انتشار محتوا در وبلاگ یا لندینگ پیج‌های سایت، گزینه مقاله آنلاین را انتخاب کنید.
  • برای انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و... گزینه شبکه‌ اجتماعی را انتخاب کنید.
  • برای انتشار محتواهای طولانی که بهبود سئوی سایت شما کمک می‌کند، گزینه ابرمحتوا را انتخاب کنید.
  • برای ارسال ایمیل یا نامه‌های رسمی یا دوستانه، گزینه ایمیل/نامه را انتخاب کنید.
  • اگر برای نخستین صفحه از پایان‌نامه یا شروع کنفرانس خود یا... به متنی ادبی نیاز دارید، گزینه شعر و متون ادبی را انتخاب کنید.
  • اگر برای محصولات خود به دفترچه راهنما نیاز دارید یا برای پرسنل شرکت خود در حال آماده‌سازی دستورالعمل هستید یا... گزینه کتابچه را انتخاب کنید.

در گام بعدی، نوبت به انتخاب زبان تولید محتوا می‌رسد و سپس باید مشخصات سفارش از جمله تعداد محتوا، حجم محتوا، زمینه تخصصی محتوا، سرعت انجام کار و پلن کیفی را مشخص کنید.

در این مرحله هزینه نهایی سفارش در همه پلن‌ها به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید پس از مقایسه این پلن‌ها، سفارش خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است که تحویل نهایی سفارش نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود.

تحویل بخش به بخش سفارش

بعد از ثبت نهایی سفارش، سایت یک زمان‌بندی به شما نشان می‌دهد. طبق این زمان‌بندی نویسنده موظف است تا در زمان مقرر ۳۰٪، سپس ۶۰٪ و در نهایت همه محتوا را برای شما آپلود کند. این، یک ویژگی مثبت برای ترجمیک به حساب می‌آید. چراکه حین آپلود بخش به بخش محتوا، امکان بررسی کار نویسنده را خواهید داشت و می‌توانید نکات ضروری را به وی گوشزد کنید. همچنین تیم پایش نیز مراحل کار نویسنده را بررسی می‌کند و نکات احتمالی را یادآوری می‌کند.

امکان ارتباط با مترجم

به محض ثبت سفارش و تخصیص نویسنده، امکان برقراری ارتباط با وی را خواهید داشت. این ارتباط به صورت متنی و از طریق حساب کاربری شما خواهد بود. ضمن این ارتباط، می‌توانید برخی توضیحات تکمیلی را به نویسنده اعلام کنید یا درباره راهکارهایی برای بهتر شدن کار، با وی مشورت کنید.

سخت‌گیری مجموعه در استخدام نویسنده

نویسندگان ترجمیک پیش از استخدام و شروع به کار در این مجموعه، به‌دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این نویسندگان بعد از ارسال رزومه و تایید آن، وارد فاز آزمون‌ها و ارسال نمونه کار می‌شوند. تیم پایش فنی، آزمون‌ها و نمونه کارهای نویسندگان را بررسی می‌کنند و به آن‌ها سطح می‌دهند. (سطح برنزی، نقره‌ای، طلایی و طلایی+بازخوانی).

همچنین سطح نویسندگان هر چند وقت یکبار توسط تیم پایش مورد بازنگری قرار می‌گیرد و در صورت لزوم اصلاح می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب با خدمات تولید محتوای متنی ترجمیک آشنا شدیم و دیدیم که اگر به این خدمات نیاز داشته باشیم، این موسسه یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی ماست

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها