رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 112953

چگونه میتوانیم بدنی سالم داشته باشیم؟

img alt="چگونه می‌توانیم بدنی سالم داشته باشیم؟" src="http://vista.ir/include/lifestyle/images/4e07a0578833a6a76e75145a2.jpg" />

چگونه می‌توانیم بدنی سالم و اندامی متناسب داشته باشیم؟
می‌دانید که ۶۰۰ عضله در بدن انسان وجود دارد که این دستگاه می‌‌تواند ۱۲ عضله در صورت و ۲۶ عضله مهم و حیاتی در بدن را با برنامه‌هائی که ارائه شده از آتروفی شدن جلوگیری کرده و یا در صورت آتروفی شدن عضله، آن را به حالت عادی برگرداند. این دستگاه قابلیت تقویت سیستم عصبی را نیز دارا می‌باشد این دستگاه دارای ۸ خروجی بوده که این خروجی‌ها با اتصال به الکترودهای دستگاه می‌توانند نیروئی معادل ۰ تا ۳۰ کیلوگرم را بر هر عضله وارد کنند. همچنین الکترودها به ۲ دسته تقسیم می‌شوند:
- الکترودهای صورت و الکترودهای بدن
- عملکرد الکترودهای صورت به شرح زیر می‌‌باشد:
۱. هشتی کردن ابروها
۲. از بین بردن خط اخم
۳. گونه‌گذاری
۴.از بین بردن خط لبخند
۵. کار بر روی عضله فک بالائی و فک پائینی
۶. قلوه‌ای کردن لب بالائی و پائینی
۷. از بین بردن چین و چروک صورت
۸. از بین بردن گودی و سیاهی دور چشم
۹. کوچک کردن عضله گلو (غبغب)
- عملکرد الکترودهای بدن به شرح زیر می‌باشد:
۱. افزایش حجم
۲. لاغری
۳. درمان
۴. ماساژ بر روی عضلات
- مزیت خرید با سیستم NET WORKING پورتن (خرید رایگان)
در این نوع خرید شما می‌توانید با نتیجه‌گیری از عملکرد هر یک از دستگاه‌های پورتن آن را به دیگران معرفی کرده و کارت تخفیف دریافت نمائید تا هزینه سیستم خریداری شده توسط شما رایگان گردد.
- قابلیت تست:
شما می‌توانید با تست رایگان این دستگاه در منزل و محل کار خود و یا در محل فروش، در مدت ۱۰ دقیقه تغییر را در صورت خود مشاهده کنید و یا با ۲۰ الی ۳۰ دقیقه استفاده بر روی عضلات بدن، تعریق و شادابی بعد از ورزش را احساس نمائید.
- استفاده آسان:
ما با آموزش شما در مورد:
۱. آناتومی بدن
۲. آسیب‌شناسی
۳. شناخت عضلات حیاتی و مهم بدن راه را برای استفاده از دستگاه آسان و راحت نموده‌ایم که علاوه بر آن کارشناسان خانم و آقای ما که دارای آشنائی کامل به آناتومی بدن می‌باشند می‌توانند به صورت رایگان در محل حاضر شده و آموزش‌های لازم را به شما مشتری محترم ارائه دهند. همچنین هر دستگاه دارای یک حلقه CD آموزشی و بروشور ترجمه شده به فارسی می‌باشد که توضیحات کامل راجع به دستگاه و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهد.

منبع : هفته نامه هزاره سوم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها