رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 126751

محرمی: مرگ همایون بهزادی را باور نمی کنم

ساعت 24- مدافع پیشین پرسپولیس با بیان اینکه خبر درگذشت بهزادی او را در شوک فرو برده است، گفت: باور نمی‌کنم که همایون بهزادی از جمع ما رفته باشد و دیگر او را نبینم.

مجتبی محرمی
مجتبی محرمی با اظهار تاسف از درگذشت رضا احدی و مرحوم همایون بهزادی گفت: رضا را به خوبی می‌شناختم، او فوتبالیست بزرگی بود و یکی از بااخلاق ترین‌های فوتبال ایران بود و هیچ وقت ندیدم که او چه در داخل زمین و چه خارج از زمین با بازیکن حریف یا با اشخاص دیگر درگیر شده و موجبات نارضایتی کسی را فراهم کند.

وی افزود: احدی یکی از بااخلاق‌ترین و فنی‌ترین فوتبالیست‌های کشورمان بود و اعتقاد دارم خیلی زود از بین ما رفت و می‌توانست سالها برای فوتبال ما مفید بوده و بازیکنان بیشتری را همانند تیموریان، خسرو حیدری و دیگران به جامعه فوتبال کشور معرفی کند.

محرمی در خصوص درگذشت همایون بهزادی نیز گفت: هنوز از خبر فوت او شوکه هستم و نمی‌توانم باور کنم که سرطلایی فوتبال ایران از جمع ما جدا شده و دیگر او را نخواهیم دید.

وی تاکید کرد: بهزادی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود که هرگز فراموش نخواهد شد و یاد و نامش در خاطره تمامی نسل‌های آینده زنده خواهند ماند.

مدافع پیشین پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با توجه به شأن، نام و افتخار این بازیکن در فوتبال ایران، مراسمی را ترتیب دهیم تا همیشه در یاد و خاطره اهالی فوتبال و جامعه ورزش باقی بماند.

منبع: مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها