رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 141644

وضعیت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تعطیلات نوروز

ساعت 24- نحوه اجرای این طرح‌ها در ایام نوروز، به تصمیمات مسئولان شهری بستگی دارد و ممکن است در شهری همچون مشهد به واسطه افزایش تردد به این شهر، اجرای این طرح‌ها در ایام عید نوروز تشدید هم شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تغییر و کاهش اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه ترافیکی همچون طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف کشور بنا به تصمیم مسئولان محلی، از اجرایی شدن این طرح مشابه سنوات گذشته در تهران و سایر شهرهای کشور خبر داد.

سردار تقی مهری با اشاره به چگونگی اجرای طرح‌های ترافیکی همچون طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در ایام نوروز، اظهار کرد: در حال حاضر طرح‌های ترافیکی اینچنینی در برخی از شهرهای کشور از جمله تهران، اصفهان، مشهد و ... به اجرا در می‌آید ولی با توجه به فراهم کردن تسهیلات عبور و مرور در بخش عمده‌ای از این شهرها، طرح‌های مذکور در ایام عید، قطعاً کاهش خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: البته نحوه اجرای این طرح‌ها در ایام نوروز، به تصمیمات مسئولان شهری بستگی دارد و ممکن است در شهری همچون مشهد به واسطه افزایش تردد به این شهر، اجرای این طرح‌ها در ایام عید نوروز تشدید هم شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران و شهرهای دیگر عمدتاً به شکل و شیوه سال گذشته اعمال خواهد شد.

سال گذشته طرح‌های ترافیک و زوج و فرد از 28 اسفند تا 15 فرودین در تهران بزرگ اجرایی نشد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها