رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 144598

حمایت آلونسو از رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

ساعت24- ژابی آلونسو می‌گوید پیروزی در زمین بارسلونا به اندازه قهرمانی در لیگ برای هواداران رئال اهمیت دارد.

آخرین باری که رئال مادرید در زمین بارسلونا پیروز شد به زمانی برمی‌گردد که ژوزو مورینیو هدایت رئال را بر عهده داشت. بعد از رفتن مورینیو رئال هرگز نتوانسته در نوکمپ بارسلونا را شکست دهد. شکست تلخ چهار بر صفر در دیدار رفت برای رئالی‌ها خیلی ناراحت‌کننده بود و آنها این بار مصمم هستند بتوانند انتقام این شکست را در بازی امشب از آبی و اناری‌ها بگیرند.

ژابی آلونسو هافبک طراح سابق رئال مادرید و فعلی بایرن‌مونیخ با حمایت از تیم سابق خود، گفت: مادرید توانایی شکست بارسلونا را دارد. رئال خیلی کم در نوکمپ پیروز شده است. یادم می‌آید سال 2012 آخرین باری بود که توانستیم بارسلونا را در خانه‌اش شکست دهیم. در آن سال ما با 100 امتیاز فاصله قهرمان لیگ شدیم و هنوز هم از به یاد آوردن آن پیروزی خوشحالیم. ال‌کلاسیکو دیدار نزدیکی است، هر چند رئال 10 امتیاز با صدر فاصله دارد ولی باز هم چیزی از بزرگی این دیدار کم نمی‌کند. امیدوارم که بازی خوبی ببینیم و امیدوارم که مادرید بتواند بارسا را شکست دهد. پیروزی در دیدار امشب اعتماد به نفس رئالی‌ها را افزایش می‌دهد.

آلونسو در پایان گفت:‌ هواداران رئال نباید ناامید شوند چرا که هنوز لیگ قهرمانان وجود دارد و رئال می‌تواند خودش را در این لیگ نشان دهد.

او در این زمینه گفت: رئال با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد می‌تواند هر تیمی را در جهان شکست دهد و قطعا آنها یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند به همین خاطر هواداران رئال نباید ناامید باشند که تیم‌شان فصل بدی داشته است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها