رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 159124

چه کسی مسئول اعزام بدون مجوز دو خواهر ایرانی به رقابت‌های MMA است؟

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در مسابقات MMA ارمنستان حضور دارد فیلم منتشر شده مربوط به 2 ماه گذشته است که در آن دختر نوجوانی به نام آرینا مافی در این مبارزه به شدت کتک می‌خورد و مبارزه را واگذار می‌کند.

مسابقاتmma
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در مسابقات MMA ارمنستان حضور دارد و به شدت کتک می‌خورد اما ماجرا گسترده‌تر از این‌هاست و تیمی‌10‌نفره با پرچم ایران در این مسابقات حضور دارد که 2 دختر نوجوان هم در قفس به روی رینگ می‌روند و البته به شدت کتک می‌خورند.


فیلم منتشر شده مربوط به 2 ماه گذشته است که در آن دختر نوجوانی به نام آرینا مافی در این مبارزه به شدت کتک می‌خورد و مبارزه را واگذار می‌کند. وضعیت تینا مافی هم بهتر از خواهرش نیست و او هم به شدت کتک خورده و مبارزه را واگذار می‌کند. البته این 2 خواهر با حجاب به روی رینگ می‌روند اما بر اثر کتک خوردن‌های زیاد در آخر مسابقه دیگر حجابی نیز بر سر ندارند. به جز این 2 خواهر، 8 پسر دیگر به نام سید‌محمد حسینی، حسین جعفر مافی، میلاد خسروی، مصطفی علیپور، مجید حجیوان رشیدی، علی مهرو بختیاری، سامان بهزادی و سعید جهانبخت در این مبارزات به روی رینگ رفتند که فیلم مبارزات آن ها در سایت‌‌ globalcombatnetwork منتشر شده‌.

اما سوال این‌جاست که چگونه تیمی از داخل و با پرچم ایران بدون این‌که مجوزی از ورزش کشور داشته باشد، به مسابقاتی‌(که در داخل ایران غیرقانونی است) اعزام می‌شود؟ این اتفاقات در‌حالی رخ داده که فدراسیون ورزش‌های رزمی و فدراسیون کاراته اعلام کرده‌اند هیچ اعزام برون‌مرزی در این رابطه نداشته‌اند و مسئولیت این اعزام را بر‌عهده نگرفته‌اند. ‌

به‌ هر حال از مسئولان ورزش انتظار می‌رود تا با پی‌گیری این موضوع، با مسببان این اعزام غیرقانونی به شدت برخورد کرده و مجوز فعالیت به باشگاه‌های احتمالی که دست به چنین اعزام‌های غیرقانونی می‌زنند باطل شود.

خراسان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها