رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 196883

واکنش بهروان به فروش بلیط دربی در بازار سیاه

ساعت24-رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از طریق حراست فدراسیون و پلیس با متخلفان فروش بلیت در بازار سیاه برخورد می شود.

غلامرضا بهروان در مورد دربی 83 گفت: برابر برنامه ریز هایی که انجام شد هفته ششم دربی پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی ساعت 17 آغاز می شود. درهای ورزشگاه ساعت 12 باز می شود.

وی در مورد اینکه نمی شددیرتر در ورزشگاه باز شود گفت: به خاطر مسابقات اسیایی بسکتبال قرار شد در ورزشگاه ساعت 12 باز شود. بسیاری از بلیت ها به پایان رسیده و طبقه اول ورزشگاه آزادی ظرفیتش تکمیل شده است. 50 درصد ظرفیت ورزشگاه برای هواداران استقلال و 50 درصد دیگر در اختیار هواداران پرسپولیس است و بلیت های جایگاه ویژه در اختیار پرسپولیس است و این باشگاه سهم استقلال را از جایگاه ویژه می دهد.

بهروان تصریح کرد: مقرر شد برخی برنامه های فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت امام هادی برگزار شود و همچنین روز شعر و ادب پارسی است که از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برگزار می شود. تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی مراجعه نکنند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه بلیت در بازار سیاه قیمت بلیت دربی 250 هزار تومان ارایه شده است گفت: بلیت در سامانه الکترونیکی فروخته می شود و با شماره کارت ملی بلیت ها ارایه می شود.

وی در مورد اینکه کلاهبرداری اتفاق افتاده گفت: نمی دانم ولی این مساله را همین الان به حراست فدراسیون گزارش می کنم. ولی یک نفر مگر چند بلیت می تواند بخرد. در دوره های قبل هم این مسایل وجود دارد اما از طریق نیروهای انتظامی و پلیس برخورد خواهد شد. قیمت بلیت افزایش نداشته است و یک مقدار بلیت برای طبقه دوم باقی مانده است. انشالله همه بلیت ها در اختیار هواداران قرار بگیرد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها