رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 201579

استاندار تهران: تهران محروم ترین استان کشور است

ساعت24- استاندار تهران گفت: استان تهران با ویژگی هایی که دارد از محروم ترین استان های کشور محسوب می شود و باید به آن توجه ویژه داشت.

82251114-71059475.jpg
style="text-align: justify;"> سید حسین هاشمی روز شنبه همزمان با دومین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان ورامین گفت: استان تهران از محروم ترین مناطق کشور محسوب می شود و همه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: مناطقی از استان تهران با داشتن 450 هزار نفر جمعیت از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم است و برخی از مناطق استان از داشتن آب شرب سالم و بهداشت محرومند و رفع این مشکلات به توجه همه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس نیاز دارد.
هاشمی گفت: براساس قانون، طرح جدیدی نمی توان در استان تهران تصویب کرد و تلاش می شود به واسطه سفرهای استانی رئیس جمهور و تلاش مسئولان عالیرتبه نظام، طرح های جدید مصوب و به این واسطه بسیاری از مشکلات این استان برطرف شود.
استاندار تهران افزود: با تعامل سازنده دستگاه قضایی و توجه آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، سفرهای استانی مسئولان قضائی به مناطق مختلف استان تهران صورت گرفت و دستاوردهای مهمی از این میان نصیب شهرستان ها شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان نظام گفت: دشمنان قسم خورده نظام که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب به کارگرفتند، چاره ای جز مذاکره با ایران مقتدر نداشتند.
استاندار تهران اظهار کرد: مکتب جمهوری اسلامی از قیام امام حسین (ع) درس گرفته و در این مکتب تسلیم در برابر ظلم معنی ندارد و نمود آن در هشت سال دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.
هاشمی افزود: ایران اسلامی از موقعیت استراتژیک بسیار حساسی در منطقه برخوردار است و با وجود آن که تمامی کشورهای همسایه در آتش مشکلات و مسائل داخلی می سوزند و مردم آنها درگیر جنگ هستند، ایران با وجود تمامی تلاش های استکبار، از امنیتی پایدار برخوردار است چرا که مردم ، مهمترین پشتوانه این نظام در تمام دوران بوده اند.
وی تأکید کرد: مردمی که در انتخابات اسفندماه سال گذشته حضوری حداکثری داشتند و در صحنه هایی نظیر راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن ، حضوری با صلابت دارند هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام برنداشته و اجازه نمی دهند که هیچ دشمنی به کشور آسیب وارد کند.
استاندار تهران لازمه حفظ اقتدار نظام را وحدت کلمه اعلام و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به وحدت میان آحاد جامعه تأکید کرده اند تا در کشور تفرقه و دو قطبی به وجود نیاید چرا که دشمنان نظام همواره تلاش دارند که وحدت جامعه را خدشه دار کنند.
وی تصریح کرد: امروز وحدت جامعه اسلامی باعث شده که ایران نظر و سیاست های خود را بدون هراس و لکنت زبان در جهان مطرح کرده و از دستاوردهای عظیم انقلاب حراست کند.
وی با اشاره به نتایج مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 گفت: مذاکرات ایران در خصوص پرونده هسته ای در تاریخ دیپلماسی دنیا بی نظیر بود و این که امروز در مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری مدام نام ایران مطرح است نشان از عزت ، توان و اقتدار ایران اسلامی دارد .
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام که در حوزه های مختلف مقابله با ایران اسلامی با شکست مواجه شدند ، به رویکرد مقابله اقتصادی با ایران روی آوردند و با اعمال تحریم هایی ناجوانمردانه ای که در طول تاریخ بی سابقه بود تلاش کردند در صفوف به هم فشرده مردم خلل وارد کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها