رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206083

ترامپ: حمله به دفتر حزب جمهوریخواه در کارولینای شمالی کار حیواناتِ طرفدار کلینتون بود!

ساعت24-همزمان با سفر ترامپ به کارولینای شمالی، دفتر حزب جمهوری‌خواه در این ایالت به آتش کشیده شد.

5297004_935.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش ووکس، دونالد ترامپ – نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه – هواداران رقیب دموکرات خود را به آتش زدن دفتر مرکزی حزب جمهوری‌خواه در کارولینای شمالی متهم کرد.

وی بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: "حیواناتی" به نمایندگی از هیلاری کلینتون و حزب دموکرات در کارولینای شمالی دفتر حزب جمهوری‌خواه در شهر هیلزبورو در کارولینای شمالی را به آتش کشیدند.

نیروهای پلیس کارولینای شمالی در حال حاضر مشغول انجام تحقیقات برای یافتن فردی هستند که روز گذشته همزمان با سفر ترامپ به کارولینای شمالی یک بطری حاوی مواد قابل اشتعال را از پنجره دفتر مرکزی حزب جمهوری‌خواه در این ایالت به داخل ساختمان پرتاب کرد. بر اساس گزارش‌ها، در اثر پرتاب این بمب آتش‌زای دست‌ساز، مبلمان و اثاثیه یکی از اتاق‌های دفتر حزب جمهوری‌خواه و همچنین تعدادی از پوسترهای تبلیغاتی ترامپ طعمه حریق شدند.

حمله به دفتر حزب جمهوری‌خواه در کارولینای شمالی / ترامپ: این حمله کار حیواناتِ طرفدار کلینتون بود!

علاوه بر این، یک فرد دیگر نیز با اسپری رنگ شعارهایی را بر ضد ترامپ و حزب جمهوری‌خواه برروی دیوار ساختمان حزب نوشت و در یکی از دیوارنوشته‌های خود خواستار خروج "جمهوری‌خواهان نازی" از کارولینای شمالی شد.

حمله به دفتر حزب جمهوری‌خواه در کارولینای شمالی / ترامپ: این حمله کار حیواناتِ طرفدار کلینتون بود!

ترامپ پس از این حادثه بدون آنکه سندی برای اثبات ادعای خود ارائه دهد،‌ این حمله را مصداق "تروریسم سیاسی" عنوان کرد و با "حیوان" خطاب کردن عاملان آن، انگشت اتهامش را مستقیماً به سمت هیلاری کلینتون نشانه رفت. این در حالیست که کلینتون و برخی دیگر از مقامات ارشد حزب دموکرات فوراً حمله به دفتر حزب جمهوری‌خواه را محکوم کردند.

براساس گزارش پلیس، در این حمله به کسی آسیبی وارد نشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها