رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 211607

پورعلیگنجی: 10 بازیکن هم محروم شود جایگزین داریم

ساعت 24- مدافع تیم فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان خوب کشورمان محروم شدند اما اگر 10 بازیکن هم نداشته باشیم جایگزین‌های خوبی برایشان داریم.

مرتضی پورعلی گنجی.jpg
style="text-align:justify">مرتضی پورعلی‌گنجی درباره اردوی تیم ملی پیش از بازی با سوریه گفت: من از دیروز به اردو اضافه شدم اما بچه‌ها چند روزی است که در تمرینات حضور دارند. کنار هم برای بازی با سوریه آماده می‌شویم و همچنین بازی دوستانه مقابل گینه. درباره بازی با سوریه هم باید بگویم ما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت آن هم در حالی که همه فکر می‌کنند بازی راحتی است. سوریه یک تیم دفاعی است که تا اینجا فقط 2 گل خورده و امیدوارم با تمرینات خوب آماده این بازی شویم.

وی در باره محرومیت چند ملی‌پوش کشورمان و تاثیری که بر عملکرد تیم ملی خواهد گذاشت، اظهار داشت: به نظم بازیکنان خوبی از دست داده‌ایم اما کی‌روش به گونه‌ای بازیکنان را آماده می‌کند جایگزین‌های خوبی داریم. به طور مثال اگر منتظری نباشد پورعلی‌گنجی است. پورعلی‌گنجی نباشد پورقاز است. سردار نباشد بازیکن جایگزین است. مطمئن باشید 10 بازیکن نداشته باشیم جایگزین‌های خوبی داریم که سرشان را جلوی توپ می‌گذارند.

پورعلی‌گنجی درباره بازگشت منتظری و کار سختش برای رسیدن به ترکیب اصلی، افزود: به نظرم این شرایط خیلی خوبی است که بازیکنان در کنار رفاقت با هم رقابت هم می‌کنند. بازیکنان ایران با هم حمله و دفاع می‌کنند و به نظرم این تصمیم کادر فنی است که چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی بازی نکند. مطمئنا بازیکنان هر چه دارند در زمین ارائه می‌کنند.

وی درباره عمال نفوذ قطری‌ها در محرومیت بازیکنان ایرانی گفت: قطری‌ها خودشان در این دعوا بودند و 3 بازیکنشان محروم بودند. آنها شرایط سختی را برای تیم‌های مقابل به وجود می‌آورند اما بازیکنان ایران همگی در یک سطح هستند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها