رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 218510

سیدحسن خمینی دفتر یادبود فیدل کاسترو را امضا کرد

ساعت24- سید حسن خمینی با حضور در اقامتگاه سفیر کوبا در تهران دفتر یادبود فیدل کاسترو رهبر فقید این کشور را امضا کرد.

حجت+الاسلام+والمسلمین+سید+حسن+خمینی.jpg
سید حسن خمینی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در اقامتگاه سفیر کوبا در تهران دفتر یادبود فیدل کاسترو رهبر فقید این کشور را امضا کرد.

وی در این دفتر نوشت: «با تاثر و تاسف، امروز دفتر یادبود مبارز بزرگ و رهبر سترگ کشور کوبا را امضا می‌کنم. نام کاسترو در جهان دیروز همراه با آزادی‌خواهی و مبارزه در راه آزادی گره خورده است. رهبری که قصد داشت کشوری را در دل جهان آشفته و دوقطبی به سوی بهتر شدن رهنمون شود. امید است خدای بزرگ کشور کوبا را در مسیر سعادت و بهروزی قرار دهد.»

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز نیز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در اقامتگاه سفیر کوبا در تهران در دفتر یادبود فیدل کاسترو رهبر فقید این کشور نوشت: «به نمایندگی از سوی مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، درگذشت فرمانده فیدل کاسترو، رهبر انقلاب بزرگ مردم کوبا، که نقش بی‌بدیلی در آزادی‌خواهی، استکبارستیزی و استقلال‌طلبی در آمریکای لاتین داشت را به مردم و دولت دوست کوبا تسلیت عرض می‌نمایم. مبارزات فرمانده فیدل در برابر قدرت‌های سلطه‌گر همواره در خاطره‌ها تاریخ جاودان خواهد ماند. دولت و مردم ایران همواره در کنار دولت و مردم کوبا خواهند بود.»

دفتر یادبود فیدل کاسترو از امروز تا 14 آذر ماه به مدت یک هفته در محل اقامت سفیر کوبا در تهران باز است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها