رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257599

مهاجری: هنوز به صورت رسمی با پدیده تمدید نکردم

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار کرد هنوز قراردادش را با پدیده تمدید نکرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فصل در حال پایان یافتن است و در نهایت با وجود حواشی که داشتیم به موفقیتی حداقلی رسیدیم. استقلال حریف سرسختی است و تیم شایسته و سخت‌کوشی است. باید خودمان باشیم تا بتوانیم مقابل این تیم موفق باشیم.

مهاجری در خصوص تمدید قراردادش با پدیده تاکید کرد: با مدیریت باشگاه جلسات خوبی داشتیم اما هنوز چیزی رسما ثبت و قطعی نشده است. برای کسب موفقیت و جدایی از کمرکش جدول نیاز به سخت افزار و نرم افزار داریم. باید در چهارمین سال حضور در لیگ بهتر عمل کنیم.

وی افزود: ضعیف‌ترین تیم ها در لیگ از نظر سخت‌افزاری ما و سیاه جامگان بودیم اما کسانی که باید کمک کنند، مسئولین استان هستتد. باشگاهی مثل پدیده توان پاسخ کامل به خواسته مردم را ندارد و نیاز مبرمی به کمک مسئولین داریم. واقعا استادیومی با هزینه بالا و به شکلی شیک ساخته شده، اگر استفاده از این ورزشگاه با سیاست‌های آستان قدس در تضاد است کاش این مجموعه را واگذار کنند. ورزشگاهی مثل امام رضا از نظر مکانیابی جایگاهی بهتر از ثامن دارد و فرقش ۱۰ هزار تماشاگر است. حضور هوادار کمک فراوانی به تیم می‌کند.

مهاجری در خصوص مصدومان تیمش اضافه کرد: حسین مهربان را به دلیل برخوردی که با انصاری در دیدار با پرسپولیس داشت در اختیار نداریم. مهربان در هفته‌های اخیر بسیار خوب عمل کرده و امیدوارم بازیکن جایگزینش نیز بتواند پاسخ خوبی به این اعتماد بدهد.

وی تصریح کرد: دیدار با پرسپولیس اتفاق تلخی بود که از آن آموختیم. خوب کار کردیم اما باختیم. حتی در ۹۰ خیلی از آیتم‌ها از آن ما بود. کار تیمی هفته، تیرک هفته و اشتباه داوری هم نصیب ما شد و پنالتی روی زامهران گرفته‌ نشد.

مهاجری در خصوص نگرانی‌اش برای داوری فردا گفت: همواره سعی کردیم که بدون شلوغ‌کاری حق مان را در زمین بگیریم. امیدواریم که پیام حیدری که داور جوان و آینده داری هم هست به بهترین شکل قضاوت کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها