رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 264292

انتقاد صریح از عملکرد انتخاباتی صداوسیما در صحن مجلس /کواکبیان:ترامپ دارد آل‌سعود را میدوشد

ساعت24-نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکر انتخاباتی خود خطاب به صدا و سیما گفت:درست است که برخی از دوستان از صدا و سیما تشکر کردند اما صدا و سیما این روزهای آخر داشت بیطرفی را کنار میگذاشت الحمدالله با این نتایجی که حاصل شد آنها هم متوجه کارهایشان شدند.

مجلس
مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز-چهارشنبه،2 خرداد- زمانی که برای بیان تذکر میکروفونش باز شد،‌ گفت: حماسه 29 اردیبهشت که براساس سخن رهبری جشن ملی بود تبریک میگویم و همین جا از مجلس و شورای نگهبان درخواست دارم حالا که یک انتخابات با شکوه برگزار شد الان دیگر به بحث رجل سیاسی بپردازند تا هزار و خرده‌ای فرد نخواهند برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

او با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در مناظره‌ها و انتخابات، ادامه داد: برخی بداخلاقی ها در انتخابات بروز داده شد و امیدواریم همه این ها جایش را به رفاقت بدهد و رئیس جمهور برای حل مشکل کمک کنند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در میان صحبت‌هایش عملکرد صدا و سیما هم در زمان انتخابات نقد کرد:«درست است که برخی از دوستان از صدا و سیما تشکر کردند اما صدا و سیما این روزهای آخر داشت بیطرفی را کنار میگذاشت الحمدالله با این نتایجی که حاصل شد آنها هم متوجه کارهایشان شدند.»

کواکبیان در رابطه با حضور ترامپ در منطقه، گفت: یک پیام هم به آل سعود دارم که توجه کنند ترامپ دارد آل سعود را میدوشد و بهانه اش ایران هراسی است.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها