رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 268259

ابراز همدردی نماینده زرتشتیان در مجلس با خانواده شهدای حوادث تروریستی تهران

نماینده زرتشتیان در مجلس با انتشار پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حوادث تروریستی تهران گفت: کشتن انسانهای بی گناه بر خلاف همه اصول، قوانین و اعتقادات است و ایرانیان تا ابد در مقابل این تفکر ایستادگی می‌کنند.

در پیام اسفندیار اختیاری آمده است:


به نام دانای بزرگ هستی بخش
چو ایران نباشد تن من مباد
درود می فرستم به روان پاک هموطنانم که امروز مظلومانه و بی دفاع به شهادت رسیدند، درود می فرستم به تمامی محافظان از جان گذشته ایران زمین که دلاورانه در برابر تیر دژخیمان سینه سپر می‌کنند تا آرامش را برای همه ایرانیان به ارمغان بیاورند و درود می فرستم به کشور همیشه استوارم، ایران بزرگ.


امروز هجوم بی رحمانه ددمنشان کام ملت ایران را تلخ کرد. امروز برای همیشه در حافظه تاریخی مردم ایران ثبت خواهد شد، روزی که ناپاکان دژخیم با سلاح های گرم، ناجوانمردانه هموطنانم را نشانه رفتند، به انسانهای بی‌گناه حمله ور شدند و آنان را به خاک و خون کشیدند. امروز بیشتر از قبل می پرسیم که بر اساس کدام اصل و قانون، کشتن انسانهای بی دفاع آزاد است؟ کدام اعتقاد و باوری، اینگونه اجازه نابود کردن برگزیده ترین آفریده پروردگار یکتا و بی همتا که همانا انسان باشد را می دهد؟
امروز روز تلخی برای مردم ایران بود اما روزی است که پیام ایرانیان را بلندتر از قبل به گوش این سنگدلان بدنهاد فریاد میزند که ایران و ایرانی همیشه در برابر اینگونه تفکرات ایستاده است و تا ابد جانانه خواهد ایستاد. ایرانیان امروز، یکپارچه تر از دیروز در راه مبارزه با این ددمنشان خواهند ایستاد. امروز ملت ایران در گوش این بزدلان رذل فریاد می کشد که شماها نیستید و نخواهید ماند.


به همه خانواده های داغدار شهیدان حادثه تروریستی امروز تسلیت و آرامش باد می گویم و از پروردگار یکتا و بی همتا برای همه شهدا آرامش و شادی روان خواهانم و ایمان دارم که تنها جایگاه این بزرگ مردان و شیر زنان میهنم، بهشت برین است.
دکتر اسفندیار اختیاری
نماینده ایرانیان زرتشتی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها