رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 298971

مصدومیت شدید یک شهروند تهرانی بر اثر سقوط در چاه 30 متری

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات فردی که در چاهی به عمق 30 متر در منطقه شهران سقوط کرده بود، خبر داد.

چاه
div>

جلال ملکی مورد حادثه سقوط یک فرد در چاه اظهار کرد: ساعت 16:56 امروز (یکشنبه) سقوط یک فرد در چاه در منطقه طوقانی شهران به سامانه 125 اعلام شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این‌که این اتفاق در یک منزل دو طبقه در حال تخریب رخ داد، اضافه کرد: این منزل برای ساخت بنای جدید در حال تخریب بود و در حیاط آن چاهی به عمق 30 متر برای آزمایش خاک حفر شده بود و آقایی حدوداً 58 ساله که احتمالا یکی از مالکان یا شرکاء بود، در چاه سقوط کرد.

وی با اشاره به این‌که فرد سقوط کرده دچار مصدومیت شدیدی شده بود، گفت: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این فرد در شرایطی در چاه گیر افتاده بود که مقداری خاک هم روی او ریخته شده بود که احتمالا این اتفاق در اثر برخورد فرد با دیواره‌های چاه هنگام سقوط رخ داده است که البته دلیل آن باید بیشتر بررسی شود.

ملکی با بیان این‌که تنها سر و گردن مرد حدوداً 58 ساله از خاک بیرون مانده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان در شرایطی که احتمال ریزش مجدد چاه می‌رفت، ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و وارد چاه شدند و موفق شدند فرد را از شرایط ناایمن خارج کنند و در شرایطی که مصدوم از چند ناحیه آسیب دیده بود تحویل عوامل اورژانس داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: این عملیات در ساعت 19:39 به پایان رسید و محل تحویل عوامل نیروی انتظامی داده شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها