رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 380630

آتش سوزی گسترده در کارخانه تولید فایبرگلاس مهار شد

ساعت 24- آتش سوزی در کارخانه تولید فایبرگلاس در شهرک صنعتی شیراز، آتش نشانان چندین ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

div>

محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: در پی بروز آتش سوزی در کارخانه تولید فایبرگلاس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز، نیروهای عملیات ۱۰ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی و تانکرهای آب به محل حادثه در شهرک صنعتی شیراز اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان ۳ دقیقه پس از اعلام ستاد فرماندهی، خود را به محل آتش سوزی رساندند.

قانع با بیان اینکه امدادگران بلافاصله به چندین گروه تقسیم و از چند جهت به سوی شعله‌های آتش حمله ور شدند، ادامه داد: آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر موفق شدند آتش سوزی را به طور کامل مهار و خاموش کنند و از گسترش و سرایت بیشتر آن جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات یک ساعت بطول انجامید، گفت: نیروهای عملیات سازمان آتش نشانی هم اکنون در حال عملیات لکه گیری این آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه هستند.

قانع با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، اظهار داشت: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز تصریح کرد: متاسفانه عدم رعایت نکات ایمنی و وجود نا ایمنی در واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی شیراز طی مدت کوتاه منجر به حوادث متعدد در این کارخانجات شده است و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی و طی کردن آموزش‌های ایمنی شاهد حوادثی دیگر نباشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها