رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 387387

پخش سریال «ممنوعه» تا اطلاع ثانوی ممنوع شد!

ساعت 24-در ده روز گذشته رسانه‌های اصولگرا به تندی از سریال «ممنوعه» و پخش آن انتقاد کردند. با بالا گرفتن این انتقادات، حسین پارسایی مدیر کل اداره نمایش خانگی سازمان سینمایی امروز اعلام کرد تا اطلاع ثانویه و اعمال برخی اصلاحات این مجموعه شبکه نمایش خانگی اجازه انتشار نخواهد داشت.

5
مدیرکل اداره نمایش خانگی در توضیح موضوع سریال «ممنوعه» گفت: «سریال «ممنوعه» با موضوع آسیب‌های اجتماعی سعی در نقد انحراف و نشان دادن عقوبت تعدادی از جوان ها را دارد.»

حسین پارسایی درباره ادامه سریال «ممنوعه» و رفع مواردی که باعث ایجاد سوء‌تفاهم و حساسیت شده، اظهار کرد: «تا اعمال اصلاحات لازم جهت پیشگیری از سوء تعبیر در مخاطبان و اقشار مختلف جامعه اجازه نشر داده نخواهد شد.»

در هفته‌های اخیر انتقادهایی درباره محتوای سریال «ممنوعه» در برخی رسانه‌ها و خصوصا صداوسیما مطرح شده است که توضیح برخی مدیران و سازندگان را در پی داشت.

بر همین اساس پارسایی در توضیحی ۲۱ شهریور ماه اعلام کرد، «ممنوعه» یک سریال شبکه خانگی با برچسب ۱۶+ است؛ یعنی یک مجموعه ویژه بزرگسالان که به تقبیح رفتار و عملکرد افرادی می‌پردازد که سبک زندگی غربی را چه در ظاهر و چه در محتوا برگزیده‌اند.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «والدین به جای اینکه راجع به سریالی که این آدم‌ها و روابط خطرناکشان را نشان می‌دهد احتمالا نگران باشند، ضروری است بدانند این مجموعه ویژه آنهاست؛ نه اطفال صغیر و نوجوانان و این موضوع در تمام اقلام تبلیغاتی فیلم ذکر شده است. همچنین شاید والدین پس از دیدن این مجموعه بر مراقبت‌هایشان بیفزایند و آگاهی‌هایشان از اتفاقات بیشتر شود.»

دیروز کارگردان این سریال گفته بود آن را برای نوجوانانی ساخته که در خیابان شیشه می‌کشند. نکته دیگر آن که رئیس سازمان سینمایی و معاون نظارت و ارزشیابی این سازمان در روزهای گذشته از صدور مجوز برای «ممنوعه» دفاع کرده بودند، اما با افزایش انتقادها و فشارها ظاهر تسلیم شده‌اند.

امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، لیلا زارع، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی و مجید مظفری از بازیگران این سریال هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها