رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 387686

اینستاگرام خرید آنلاین را به اکسپلور خود اضافه کرد

ساعت 24-پس از معرفی خرید آنلاین از طریق استوری، اینستاگرام راه‌های جدیدی برای خرید آنلاین از طریق استوری و اکسپلور معرفی کرد.

اینستاگرام
خرید آنلاین این روزها تبدیل به پدیده‌ای شده است که تقریبا همه با آن درگیر هستند و حتما هر شخصی یک حداقل یک بار آن را انجام داده است و اینستاگرام هم برای استقبال شدن از برنامه خود خریدهای اینترنتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. پس از اینکه اینستاگرام خرید از طریق استوری‌ها را از ماه ژوئن معرفی کرد، حالا مدیران این شبکه جتماعی اعلام کرده‌اند که این ویژگی جدید در هفته‌های آتی برای همه کاربران این شبکه اجتماعی فعالسازی خواهد شد. ظاهرا، دو آپدیت برای کاربران این شبکه اجتماعی در دسترس قرار خواهد گرفت که خرید از طریق اپلیکیشن اینستاگرامرا آسان‌تر می‌کند.

خرید در استوری‌ها به صورت جهانی گسترده و رواج خواهد یافت و در ابتدا، در 46 کشور جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این ویژگی به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد که استوری‌های برندهای مشهور جهان را تماشا کنند و بلافاصله با لمس کردن محصول مورد نظر خود به صفحه‌ای منتقل شوند که اطلاعات آن را نمایش می‌دهد و می‌توانند آن محصول را خریداری کنند.

دومین آپدیت اینستاگرام یک کانال خرید در قسمت اکسپلور اضافه می‌کند که برای هر کاربر اینستاگرام شخصی‌سازی خواهد شد. این کانال خرید حاوی چند پست از برندهایی که کاربر فالو می‌کند و یا برندهایی که احتمالا دوست داشته باشد، می‌شود.

بر اساس بیانیه‌ای که اینستاگرام داده است، انتشار نسخه‌ای از این شبکه اجتماعی که دارای کانال خرید در بخش اکسپلور این اپلیکیشن است، از دیروز آغاز شده است و در هفته‌های بعد آن را به صورت جهانی منتشر می‌کند.

اینستاگرام خرید آنلاین را به اکسپلور خود اضافه کرد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها