رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387945

والورده: مسی، سختی را آسان میکند

ساعت24-سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر آیندهوون به ستایش از ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت.

به‌ گزارش ‌ مارکا، بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه آغاز کرد و توانست با چهار گل آیندهوون را از پیش‌رو بردارد.

ستاره بارسلونا در این دیدار لیونل مسی بود که توانست هت تریک کند.

والورده ، سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از این دیدار به ستایش از مسی پرداخت و گفت‌: مسی کارهای غیرعادی در زمین انجام می‌دهد. او هر سختی را عادی و آسان می‌کند. مسی در دیدار امشب سه گل به ثمر رساند و باعث شد تا ما پیروزی آسان را به دست آوریم.

او در ادامه‌ به عثمان دمبله دیگر گلزن تیمش هم اشاره کرد و گفت‌: خوشبختانه دمبله در فصل جاری شرایط بسیار خوبی دارد و بازی به بازی در حال بهتر شدن است. خوشحال هستم که این بازیکنان به روزهای خوب خود نزدیک شده است و توانست بازهم گلزنی کند.

والورده هم‌چنین در پایان صحبت‌هایش درباره پیروزی آسانی که تیمش به دست آورد، گفت‌: با چهار گل به پیروزی رسیدیم. این پیروزی را با شایستگی به دست آوردیم و طبیعی است که خوشحال و راضی باشیم. آیندهوون منظم و با برنامه‌بازی کرد. آن‌ها روی ضد حملات برنامه داشتند و می‌دانستیم که کار سختی برای پیروز شدن داریم. برای زدن گل نخست اذیت شدیم اما بعد از آن شرایط بهتر شد. پیروزی در این دیدار برای ما ارزشمند است و از هر اشتباهی باید نهایت استفاده را برد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها