رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 393698

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: ایران به لحاظ بهره‌گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه‌ای در سطح جهان دارد/ استفاده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده است

ساعت24-عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ایران به لحاظ بهره گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه ای در سطح جهان دارد. استفاده از سلاح‌های زورمندانه در روابط بین الملل مورد پسند هیچ دولت و کشوری نیست. استفاده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده است.

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه دشمنان ایران همواره از منطق زور، بی‌قانونی و بدعهدی استفاذه می‌کنند، گفت: عدم پایبندی به تعهدات بین المللی و اتکای به زور و فشار‌های ظالمانه نشان‌دهنده اینست که دشمنان ما از منطق صحیحی در حرکت سیاسی خود برخوردار نیستند.

وی افزود:ایران با بهره گیری از منطق قوی و استدلال‌های همراه با قانون گرایی و پایبندی به قوانین و تعهدات بین المللی، در بهره گیری از ابزار نرم در عرصه بی المللی از دشمنان خود قوی‌تر است.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از منطق مبتنی بر قانون گرایی ممکن است برای برخی از دولت‌های بزدل دنیا که پایگاه اجتماعی ندارند و تمام موجودیت‌شان وابسته به حمایت از آمریکاست، توانایی قابل ملاحظه‌ای نباشد اما برای عموم ملت‌های دنیا، با توجه به فطرت انسانی شان قابل توجه است.


ترقی اضافه کرد: ایران به لحاظ بهره گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه ای در سطح جهان دارد. استفاده از سلاح‌های زورمندانه در روابط بین الملل مورد پسند هیچ دولت و کشوری نیست. لذا استفاده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها