رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 395012

سرمربی بولیوی: کیفیت و سبک بازی ایران با قطر و عربستان فرق دارد

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال بولیوی می‌گوید امروز تیمش برابر ایران عملکرد خوبی داشت.

style="text-align:justify">سزار فاریاس پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد: بازی خوبی برابر ایران انجام دادیم اما با توجه به اینکه سفر طولانی داشتیم کمی خسته بودیم. خوشحالیم امروز به ایران آمدیم و اینجا بازی کردیم.

وی افزود:تیم ایران خیلی خوب پاس کاری می‌کرد و در پرسینگ هم عملکرد خوبی داشت. این تیم یکی از تیم‌های خوب آسیا است که در جام‌جهانی هم عملکرد خوبی برابر پرتغال و اسپانیا داشت.


فاریاس در نشست خبری بعد از این دیدار هم گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی در بازی های خانگی است. بازی در تهران برای هر حریفی سخت است. ضمنا ما مسافرت طولانی داشتیم. به میانمار رفتیم و سپس به تهران آمدیم. تیم ما در این دو سفر خسته بود و فشار زیادی را تحمل کردیم. تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود. یک مسابقه خوب در سطح بالا بود.
او درباره تیمش گفت: ساخت این تیم یک پروسه جدید و تازه است. در حال ساخت بولیوی هستیم. از نمایش امروز این تیم رضایت دارم. بازیکنانم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و عملکرد خوبی برای تیم ما بود.

سرمربی تیم ملی بولیوی درباره شانس ایران برای قهرمانی در آسیا و قدرت شاگردان کی‌روش به نسبت تیم هایی مانند عربستان و قطر خاطرنشان کرد: کیفیت این تیم ها با همدیگر متفاوت است همانطور که سبک و روش آن‌ها فرق دارد. در عین حال ایران تیم خوب و قدرتمندی است. روند آماده سازی تیم های آسیایی خوب است. سطح پیشرفت و توسعه تیم های بزرگ آسیا خوب است. شرایط بازی‌های دوستانه با بازی های رسمی به خصوص بازی در جام ملت های آسیا متفاوت است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها