رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395422

حمله تند و بیسابقه بهنوش بختیاری به رضا رشیدپور +عکس

ساعت 24-پس از صحبت‌های کنایه آمیز رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید»، بهنوش بختیاری واکنش تندی به صحبت‌های این مجری نشان داد و نوشت که او این حرف‌ها را می‌زند تا مردم بگویند چقدر شجاع است.

div>

خبرآنلاین: صحبت‌های رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید» که گفته بود برخی هنرمندان از درد مردم می‌گویند، ولی کمی بعد عکس‌شان را در کنار آبشار نیاگارا منتشر می‌نمایند! به مذاق بهنوش بختیاری خوش نیامده است و باعث شده تا این بازیگر واکنش تندی به این صحبت‌ها نشان دهد.

بختیاری در کامنتی در زیر یکی از پست‌های مربوط به حرف‌های رشیدپور با لحنی تند نوشت: «.. مترسکی شدن که مردم بگن وای چقدر شجاع هستن ایشون ... یه سری حرف‌ها در بیست و سی شنیده نمیشد ... گفتن ایشون در برنامه‌شون بگن ... و شبیه مردم درستش کنیم که شک نکنن ... گفتن دو تا به مردم بزن ... دو تا به دولت ... به وقتش استفاده خوبی ازت می‌کنیم ... ایشونم که عاشق اینه که پول پول پول بگیره و تا جایی که میتونه گنده بشه و برنامه‌ش دیده بشه ...

مردم عزیز ... الهی بمیرم که همیشه فریب می‌خورید ... همیشه بلدن چه جوری گولمون بزنن ...، ولی سیاه نشوید ... تو رو خدا سیاه نشوید ... این آقا از مردم عادی نیست ... تو رو خدا فریب حرفاشون رو نخورید ایشان نماینده مستقیم دولت هستن وای کاش نماینده خوبی بودن ... ایشون نه به مردم ... نه به دولت وفادار نیستن ... خواهید فهمید ... زمان ... زمان ... ثابت خواهد کرد.»

چندی پیش، بهنوش بختیاری که چندی است در کانادا به سر می‌برد، عکس خود در کنار آبشار نیاگارا را در اینستاگرام منتشر کرده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها