رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396018

محسن هاشمی: سیستم آلوده به رانت شهرداری نمیتواند به درستی مردم خدمت کند

ساعت24-رئیس شورای شهر تهران گفت: سیستم فربه، آلوده به رانت و مملو از موازی‌کاری شهرداری نمی‌تواند به مردم خدمت کند و باید این موضوع را با شجاعت در برنامه سوم توسعه شهری تهران ببینیم.

محسن هاشمی
محسن هاشمی در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (۲۹ مهر) برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای شهر در حال بررسی برنامه سوم توسعه شهری تهران است، اظهار داشت: با تمام شدن مهلت، جمع‌بندی پیشنهادات از سوی کمیسیون‌های تخصصی شروع شده و قرار است دفتر مصوبات جزو پیشنهادات را چاپ کند و در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد که امیدواریم این کار زودتر انجام شود.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه تعداد پیشنهادات به مرز ۹۰ الی ۱۰۰ عدد رسیده است، گفت: اگر می‌خواهیم تحولی در مدیریت شهری ایجاد کنیم باید به استانداردسازی ساختار و عملکرد مدیریت شهری بپردازیم؛ چراکه این سیستم فربه و آلوده به رانت و مملو از موازی‌کاری شهرداری نمی‌تواند به درستی مردم خدمت کند.

وی افزود: حتی اگر ما قصد نگه داشتن تهران در سطح فعلی را داشته باشیم نتوانسته‌ایم خواسته‌های مردم را محقق کنیم. بنابراین باید سعی کنیم سنگ‌بنای مدیریت شهری را با شجاعت در برنامه سوم ببینیم و تلاش کنیم پیشنهادات ارائه شده را در کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون تلفیق بررسی کنیم و به برنامه، انسجام و هم‌افزایی دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها