رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396043

قول های سرپرست وزارت صنعت به رئیس جمهور چیست؟

ساعت24-سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به تازگی دو قول به رئیس جمهور برای این وزارتخانه داده‌ام گفت: این قول را داده‌ام که مایحتاج عمومی مردم به وفور تامین شود و زنجیره‌های تولید و صادرات کالا در کشور توجیه داشته باشد.

رضا رحمانی سرپرست جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در مراسم روز ملی صادرات و در اولین سخنرانی خود بعد از کسب این مقام اظهار کرد: اخیرا خدمت رئیس جمهور رسیدم و به ایشان قول دادم که مایحتاج عمومی به وفور تأمین شود و زنجیره تولید و صادرات در کشورمان توجیه داشته باشد.

وی افزود: در تصمیم‌گیری ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید ثبات داشته باشد و باید توجه داشت که شرایط فعلی کشور فرصت طلایی برای صادرات به حساب می‌ایند اما از طرف دیگر برای جلوگیری از صادرات مایحتاج عمومی محدودیت باید اعمال کرد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قدرت شنوندگی من بیشتر از صبحت کردن است گفت: به صحبت‌های بخش خصوصی گوش می‌دهم و اظهارات آنها را جمعبندی و در دولت پیگری خواهم کرد.

رحمانی تصریح کرد: قانون بهبود فضای کسب و کار را زمانی که در مجلس بودم نوشتیم که فکر می‌کردم که تحول اساسی ایجاد کنم اما اکنون در زمان مسئولیتم برای اجرای این قانون تلاش می‌کنم.

* خسروتاج وزارت صنعت را ترک می‌کند

وی گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان را حتما انجام می‌دهم و آقای خسروتاج یکی از افرادی است که وزارتخانه را به خاطر این موضوع ترک می‌کند ولی تا آخرین فرصت از وی بهره خواهیم گرفت.

سرپرست وزارت صنعت در پایان گفت: در انتصابات خود حتما جوانگرایی خواهیم داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها