رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 402176

توضیحات سخنگوی شورای شهر درباره احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران

ساعت 24- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

علی اعطا در حاشیه صدمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور در میان خبرنگاران با اشاره به حاشیه‌های روز گذشته در مورد عدم صلاحیت کاندیداهای شهرداری تهران گفت: روز گذشته مواردی درباره دو کاندیدای شهرداری مطرح شد و من و آقای هاشمی توضیحاتی را ارائه دادیم.

وی در ادامه افزود: براساس قانون شوراها، امروز پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی می‌شود و این وزارتخانه ۱۰ روز فرصت دارد تا استعلام‌های لازم را انجام و حکم شهردار را صادر کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: قانون پیش بینی کرده است به هر دلیلی اگر وزارت کشور حکم را صادر نکرد شورا می‌تواند بر رای خود پافشاری و موضوع را در هیئت حل اختلاف پیگیری کند.

اعطا درباره احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران گفت: افشانی تا ۴ روز دیگر می‌تواند در شهرداری حضور داشته باشد و اگر تا آن زمان حکم شهردار جدید صادر نشود سرپرستی از میان کارکنان شهرداری تهران انتخاب می‌شود.

وی درباره مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی و بعضی از رسانه‌ها درباره توصیه به اعضای شورا در مورد انتخاب نامزدهای شهرداری مطرح شد، گفت: معمولا در انتخاب‌ها چنین گفتگوهایی مطرح می‌شود و این موارد غیر طبیعی نیست.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها