رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 402976

فردا؛ آغاز چهارمین جشنواره‌ ملی اسباب بازی

ساعت24 - چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش فردا آغاز به کار خواهد کرد.

نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی ایرانی
style="text-align:right">مراسم گشایش چهارمین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش فردا برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش تخصصی، ترویجی و علمی، برنامه‌های متنوعی را آماده کرده است و مخاطبان را با ۱۳۰۰اسباب‌بازی تولیدی آشنا می‌کند.

جشنواره‌ چهارم با تغییرهای اجرایی و ساختاری نسبت به دوره‌های قبل و با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای نخستین بار رویکردی‌ تخصصی را دنبال خواهد کرد.

در سالن ۲هزارمتری این نمایشگاه و برای نخستین بار ۸۰ تولیدکننده به معرفی تولیدات خود به متخصصان خواهند پرداخت همچنین معرفی و بررسی این محصولات و حضور کارشناسان سبب خواهد شد تا چالش‌های پیش روی صنعت واکاوی و بازشناسی شود.

کمیته‌ علمی این جشنواره نیز با برگزاری یک همایش، ۴ نشست و ۵ کارگاه به بررسی چالش‌های این صنعت خواهد پرداخت.

همچنین داوران این جشنواره پس از بررسی آثار در سه بخش ایده بازار، اسباب‌بازی‌های ثبت شده و اسباب‌بازی‌های دارای مجوز تولید، جوایز برگزیدگان را روز ۳۰ آبان اهدا خواهند کرد؛ مانند سال گذشته دفتر فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز جایزه‌ای را با عنوان جایزه فن‌آوری به سه برگزیده اعطا می‌کند.

علاقه‌مندان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹امکان بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره و یا حضور در نشست‌های علمی را خواهند داشت؛ چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها