رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 408365

درگیری شدید بهاره رهنما با مجری شبکه من و تو +عکس

ساعت24 -شکایت بهاره رهنما از فردی هتاک در فضای مجازی با واکنش سالومه سیدنیا و توهین های وی به این بازیگر وارد مرحله ای تازه شد.

بهاره رهنما
style="text-align:justify">ماجرای شکایت بهاره رهنما، از فردی با نام مستعار "میلان مندی"در فضای مجازی با ورود سالومه سیدنیا و درگیری لفظی این بازیگر سینما و مجری شبکه من و تو وارد فاز تازه ای شد.

"تصویر شکایت بهاره رهنما از فردی به نام میلان مندی"

ماجرا از آنجا آغاز شد که بهاره رهنما از یک شخصیت حقیقی در فضای مجازی بخاطر توهین به وی شکایت کرد و با پیگیری پلیس فتا شخص مزبور بازداشت شد.

"یکی از پست های حاوی توهین و تهدید فرد مذکور نسبت به بهاره رهنما"

در نهایت با بخشش بهاره رهنما وی آزاد شده و در اقدامی مثبت از این بازیگر سینما و تلویزیون عذرخواهی کرد.

در این بین سالومه سیدنیا از مجریان زن شبکه من و تو به موضوع ورود کرده و با متهم کردن بهاره رهنما به "بی سوادی"، "پاچه گیری" و "حکومتی بودن" در رویه ای مشابه آن فرد خاطی اقدام به توهین آمیز علیه این بازیگر کرد.

سیدنیا با افزودن چاشنی توهین هایش در چند پست و استوری دیگر با وقاحت بیشتری به رویارویی پرداخت.

وی همچنین بدون اجازه و در تائید استوری های خود، پستی با عنوان "حرف درست" منتشر کرد که مربوط به یکی از مطالب خانم پرستو گلستانی دیگر بازیگر سینما بود که طی آن از بهاره رهنما خواسته بود از شکایت ش صرفنظر کرده و قدری آستانه صبر و تحملش را بالاتر ببرد.

متعاقب این تهمت ها و جانبداری ها از سوی مجری شبکه من و تو، بهاره رهنما یادآور شد که مرزها را خلط نکنید در حالی که تفاوت توهین و شوخی را نمی دانید.

و دست آخر بهاره رهنما وقتی با توهین های بیشتر سالومه سیدنیا مواجه شد پاسخی از جنس حرف های او برایش به اشتراک گذاشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها