رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410390

ماجرای وحشتناک در تهرانپارس/ جسد مرموز پسر دبیرستانی در پارک افتاده بود + جزییات

ساعت24-۲ پسر جوان بعد فرار از مدرسه با تهیه قرص ترامادول و مصرف آن به استقبال مرگ رفتند.

ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه (۲۲ آذر ماه جاری) مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد شخص ناشناسی در پارکی در محدوده استحفاظی این کلانتری کشف شده است که جسد با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران برای تعیین هویت و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت تااینکه حدود ساعت ۱۴ همان روز، مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در تماس مجدد با بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام کردند هویت متوفی کشف شده است.

بنابر اظهارات مأموران و تحقیقات اولیه، متوفی پسر هجده ساله دبیرستانی بود که روز پیش از کشف جسد (چهارشنبه ۲۱ آذر) به همراه یکی از دوستانش از مدرسه فرار کرده بود.

متوفی همراه با دوستش پس از فرار از مدرسه اقدام به تهیه قرص ترامادول کرده، شب هنگام به پارکی در محدوده تهرانپارس رفته و هر دو قرص ترامادول مصرف کرده بودند.

دوست متوفی پس از این اقدام با وجود وخامت حال به نحوی از پارک خارج شده، با پدرش تماس گرفته و اعلام کرده بود که قرص مصرف کرده است که در نهایت به بیمارستان لقمان انتقال یافته و نجات یافته بود.

اما متوفی شب را در پارک سپری کرده و جان خود را از دست داده بود که در نهایت صبح روز بعد جسد وی توسط شهروندان کشف شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، پدر متوفی اعلام کرد که از دوست فرزندش شکایت دارد که با ثبت شکایت وی، تحقیقات درباره این پرونده و علت این اقدام مرگبار در دستور کار مأموران قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها