رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 418444

نتانیاهو: ایران به سرعت از سوریه خارج شود/ ما حملات خود را متوقف نمیکنیم

ساعت24-نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر این که به حملات خود به سوریه ادامه می دهند، خواستار پایان حضور ایران در این کشور شد.

نتانیاهو
به گزارش شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) طی سخنان سخیفی در مراسم آغاز به کار ژنرال «آویو کوخاوی» ۵۵ ساله به عنوان بیست و دومین رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، خطاب به ایران اظهار داشت: به شما می گویم که به سرعت از سوریه خارج شوید چرا که ما حملات خود را متوقف نمی کنیم.

نتانیاهو در ادامه اظهارات واهی خود، اظهارات مسئولان جمهوری اسلامی مبنی بر این که حضور ایران در سوریه تنها مستشاری است را دروغ خواند و به پرتاب ماهواره بر ایرانی «پیام» به فضا و آرام نگرفتن آن در مدار نیز واکنش نشان داد جایی که در این باره مدعی شد: آنها همواره دروغ می گویند، در رابطه با این مسئله (حضور مستشاری) و در مورد ناکامی در پرتاب ماهواره به فضا نیز دروغ می گویند.

به نوشته روزنامه عبری زبان «جروزالم پست»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد که ایران از مسئله پرتاب ماهواره برای سرپوش گذاشتن بر نیت واقعی خود در توسعه موشک های بالستیک قاره پیما بهره برداری می کند.

این در حالی است که نتانیاهو دو روز پیش ضمن ادعای این که ارتش رژیم صهیونیستی صدها حمله را به مواضع ایران و حزب الله لبنان در سوریه انجام داده، تاکید کرده بود که این رژم آماده است تا در صورت نیاز محدوده حملات هوایی خود را گسترش دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها