رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427172

مذاکرات پنهانی فدراسیون با مربی ایرانی؛ دوست دارم بیایم!

ساعت24-درباره سرمربی آینده تیم‌ملی بحث‌های فراوانی وجود دارد و نام مربیان مختلفی هم شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها الکساندر نوری است.

با اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند بعد از کی‌روش باید مربی بزرگتر از او به تیم ملی بیاید ولی فدراسیون فوتبال گزینه‌های مختلفی را در نظر دارد. فعلاً مذاکرات همچنان در حال پیشروی است و فدراسیون به یک گزینه بسنده نکرده است. آن‌ها با چند مربی مذاکره داشته‌اند و یکی از این مربیان الکساندر نوری بوده است. او سرمربی وردربرمن بود و بعد از جدایی از آن‌ها به اینگولشتات ملحق شد که در آنجا ناکام بود و تنها دو ماه دوام آورد.

طبیعتاً نوری نسبت به کی‌روش گزینه بسیار کوچک‌تری است ولی بعضی از فدراسیونی‌ها که با این مربی ارتباط دارند معتقدند او باانگیزه است و اگر دستیاران خوبی کنارش چیده شود می‌تواند موفق باشد. در همین حال فدراسیون فوتبال مذاکراتی با این مربی داشته و از او وضعیتش را جویا شده که نوری تأکید کرده فعلاً جایی مشغول نیست و دوست دارد به ایران بیاید. البته فدراسیون تنها خواسته از شرایط نوری مطلع شود و با گزینه‌های دیگر هم مذاکره خواهد کرد. تاج اعتقاد دارد باید فدراسیون با چند گزینه مذاکره کند، قیمت هم بگیرد و در نهایت بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کند. فعلاً که نوری کاملاً مایل بوده به تیم ملی ملحق شود ولی خیلی‌ها اعتقاد دارند او نباید روی نیمکت ایران بنشیند. به هر حال نوری تجربه زیادی ندارد. شاید هم اصلاً فدراسیون قصد دارد موقتاً او را بیاورد!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها