رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 427347

رییس سازمان بسیج مستضعفین: جوانان خلاق را به صنایع معرفی می کنیم

ساعت24 -رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش جوانان در پیگیری اهداف ارائه شده در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اسلامی از معرفی جوانان خلاق به صنایع و حمایت از آنها در زمینه ثبت اختراعات خبرداد

سردار غیب پرور
laquo; سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور» صبح شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:این نمایشگاه که از سوی جوانان و متخصصین داخلی راه اندازی شده است در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب تلقی می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وقتی که رهبر انقلاب از ظرفیت ها و توانمندی های جوانان این مرز و بوم صحبت می کنند نشان از احاطه ایشان به جزئیات است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه و غرفه های متعددی که اینجا حضور دارند شاهد هستیم که عمده نفرات از جوانان هستند و حتی کمتر فرد میانسال در این نمایشگاه حضور دارد.
غیب پرور افزود: جوانان ما در این نمایشگاه دستگاه کشنده هواپیما را با همان استانداردهای به روز تولید کردند که قیمت آن را از 800 میلیون تومان به 100 میلیون تومان کاهش می‌دهد.
سردار غیب پرور با بیان اینکه این‌ نمایشگاه ها برای معرفی بهتر محصولات به جامعه هستند، گفت: ما در صنایع بزرگ توان حمایت نداریم اما در زمینه معرفی جوانان خلاق به صنایع و ثبت اختراع آنها وارد می شویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها