رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 433162

خبر خوش برای شفر ؛ بازگشت ستاره تمام نشدنی استقلال به اوج

ساعت24-پژمان منتظری مدافع باتجربه و ملی پوش استقلال که در آخرین بازی این تیم بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته بود، با حضور در هر ۷ بازی این تیم و ۶۳۰ دقیقه حضور در میدان (۷ بازی کامل)، رکورددار بیشترین دقایق حضور در میدان است.

استقلال تهران در هفت هفته از نیم فصل دوم به میدان رفته و با ۶ پیروزی و یک شکست بهترین عملکرد را در بین تیم‌های لیگ برتری دارد. سرمربی آبی پوشان در نیم فصل دوم جمعاً از ۲۱ بازیکن استفاده کرده و ۶ بازیکن این تیم هنوز فرصت بازی پیدا نکرده‌اند. پژمان منتظری مدافع باتجربه و ملی پوش استقلال که در آخرین بازی این تیم بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته بود، با حضور در هر ۷ بازی این تیم و ۶۳۰ دقیقه حضور در میدان (۷ بازی کامل)، رکورددار بیشترین دقایق حضور در میدان است.

روزبه چشمی با ۷ بازی و ۵۵۰ دقیقه بعد از منتظری بیشترین دقایق بازی در نیم فصل دوم را داراست و محمد دانشگر با ۶ بازی و ۵۴۰ دقیقه سومین بازیکن استقلال از این حیث می‌باشد. در نیم فصل دوم ۶ بازیکن استقلال تاکنون فرصت بازی پیدا نکرده‌اند و دقایق حضور آنها در زمین صفر است. این بازیکنان عبارتند از: روح الله باقری، سجاد آقایی، رضا آذری، فرشاد محمدی مهر، مهدی قائدی و میثم تیموری.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها