رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 449137

شهر یراق: از کجا دستگیره در برای آپارتمان خود بخریم ؟

رپورتاژ تبلیغی / دستگیره در یکی از یراق آلات کوچک درب می باشد و فرقی نمیکند که درب شما برای چه مکان و از چه نوعی باشد زیرا شما برای استفاده بهتر و کاربردی درب نیاز دارید که از انواع دستگیره ها استفاده کنید.

نکات مهم و ضروری در زمان خرید دستگیره درب

در زیر قصد داریم ب نکاتی که در زمان خرید دستگیره درب توجه کنید اشاره کرده یم :

· دستگیره درب به نسبت دربی که بر روی آن نصب می شود بسیار کوچک می باشد اما باید متناسب با آن باشد و از نظر رنگ ، جنس و اندازه با درب همخوانی داشته باشد تا بتواند به زیبایی درب بیافزاید . دقت داشته باشید یک درب چوبی ساده نیاز به یک دستگیره ساده دارد اما ک درب تمام چوب سنگین و پرکار نیاز به دستگیره در چوبی سنگین تری دارد .

· در زمان خرید دستگیره در آپارتمانی شما باید به این نکته توجه کنید که شما قرار است در روز چندین بار از این دستگیره استفاده کنید ، در این زمان است که شما متوجه اهمیت این موضوع می شوید . کیفیت دستگیره ها رابطه مستقیمی با جنس درب ها دارد .

· وزن دستگیره ها از نکات ضروری است که باید در زمان خرید به آن توجه نمود زیرا اگر وزن دستگیره بالا باشد مشخص می شود که این دستگیره دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد .

· دقت داشته باشید در یک منزل قرار نیست تمامی دستگیره ها مشابه یکدیگر باشد ، مثلا هیچ گاه نباید دستگیره سرویس بهداشتی با دستگیره در ورودی یکی باشد .

· نکته دیگری که باید در زمان خرید دستگیره توجه کنید تناسبی است که باید بین دستگیره و قفل برقرار شود . مثلا قفل درب ورودی با درب پارکینگ و حیاط متفاوت می باشد .

آیا دستگیره های درب متفاوت است

دستگیره های درب دارای انواع مختلفی می باشد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره کرده ایم :

· دستگیره درب پلاک : این دستگیره ها یک تکه هستند و بیشتر در درب های اتاق خواب ها استفاده می شود . این دستگیرها از گذشته وجود داشته و در حال حاضر با طرح های متنوع و زیبایی در بازار وجود دارد .

· دستگیره رزوت یا دو تکه : این دستگیره ها یکی از دستگیره های به روز شده دستگیره پلاک می باشد و به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارد طرفداران زیادی را جذب خود کرده است .

· دستگیره های مدرن : پیشرفت علم در تمام زمینه ها وجود دارد یکی از این پیشرفتها در زمینه ساخت دستگیره در ورودی می باشد . دلیل اضافه شدن علم در دستگیره های درب تناسبی است که باید در فضاهای مدرن امروزی و درب ها ایجاد شود ، زیرا اگر در یک محیط کاملا هوشمند و پیشرفته استفاده از دستگیره های قدیمی تناسب محیط را برهم میزند . دستگیره های مدرن شامل : دستگیره های دیجیتالی و چشمی های درب دیجیتال می باشد .

· دستگیره های پیچی و اهرمی : به طور معمول دستگیره ها به دو صورت پیچی و اهرمی می باشد که متناسب با نیاز مشتریان انتخاب می شود.

جنس دستگیره درب

یکی از نکاتی که در خرید عمده دستگیره در یا خرید به صورت تک باید به آن دقت کنید این است که به جنس آن توجه داشته باشید زیرا قیمت دستگیره ها با توجه به جنس آنها متفاوت است . دستگیره هایی که در حال حاضر در بازار موجود است از جنس آهن ، آلومینیوم و زاماک می باشد .برای مثال هنگام خریدروشویی باید به ضد آب بودن دستگیره توجه خاصی کرد. در انتها کار بعد از ساخت دستگیره ها با هر جنسی با استفاده از روش الکترولیز روی آن آبکاری های مختلف انجام می شود .

آبکاری روی دستگیره ها با استفاده از آب فلزات مختلفی مانند کرم ، نیکل ، مس و یا آلومینیوم انجام می شود ، در بعضی از موارد دستگیره های به صورت کائوچویی و سنگی تولید می شوند و بعضی دیگر به صورت پرسی و ریخته گری ساخته می شوند .

مورد بعدی که در کنار مسئله جنس دستگیره درب همیشه می آید مسئله رنگ دستگیره ها می باشد به طور معمول رنگ های دستگیره ها به صورت طلایی ، زیتونی ، کفه ای و کروم می باشد . مدت ماندگاری رنگ دستگیره به کیفیت رنگ بستگی دارد . این رنگ ها باید به صورتی باشد که با گذر زمان شفافیت و کیفیت اولیه خود را از دست ندهد . تهیه شده توسط گروه تولید محتوای شهر یراق .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها