رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456971

تهرانیها رایگان ویزیت میشوند

ساعت 24-معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی، از ویزیت رایگان شهروندان تهرانی همزمان با روز پزشک خبر داد.

خبر
علیرضا سلیمی، در خصوص برنامه های روز پزشک(اول شهریور)، گفت: تلاشمان بر این است تا چند برنامه را در سطح وسیع برگزار کرده و خدماتی را با رویکردی متفاوت به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان این مطلب که هدفمان این است که یک روز پزشک متفاوت را داشته باشیم، افزود: بر همین اساس در روز یکم شهریور در سه منطقه جنوب شهر تهران شامل فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن، کانون فرهنگی ورزشی مالک واقع در خاوران و کانون فرهنگی مقداد واقع در خیابان ۳۰ متری جی نسبت به برگزاری جشنواره‌ای با همکاری شهرداری، رادیو سلامت و ارگان‌های مردمی اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری این جشنواره و جُنگی که محور اصلی آن آموزش همگانی به مردم است، نسبت به ویزیت رایگان همشهری‌ها در برخی رشته‌های تخصصی پزشکی نیز اقدام خواهیم کرد که امیدواریم شروع حرکتی باشد تا در برخی از روزهای سال خدمات رایگانی را به مردم ارائه کنیم.

سلیمی با اشاره به برگزاری یک رویداد فناورانه در حوزه سلامت، تصریح کرد : این رویداد بزرگ،‌ شروعی برای تحولی عظیم در سلامت کشور و فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی محسوب می‌شودکه در روز هشتم شهریور ماه مسابقه‌ای بین استارتاپ‌های حوزه سلامت برگزار خواهد شد و امید داریم در آینده‌ای نزدیک برای اینکه بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم کشورمان ارائه دهیم، از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز بهره‌مند شویم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد : تلاش می شود برای جوانان صاحب ایده‌ در حوزه سلامت بستری را فراهم کنیم تا بتواننده ایده‌هایشان را به چرخه‌ای فعال تبدیل کنند تا از این منظر نیز بتوانیم همگام با کشورهای خوب دنیا خدمات جدیدی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی که در این رویداد رتبه برتر را به‌دست آورند، علاوه بر دریافت جوایز نقدی، مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: این رویداد در چهار محور اینترنت اشیا، رباتیک، سیمولاتور و AR-VR برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها