رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457262

مزاحم اینترنتی زن‌دایی از آب درآمد

ساعت 24-متهمی که با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی در تلگرام باعث مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت خواهرزاده شوهرش شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی طرح شکایتی به پلیس فتا مبنی بر مزاحمت تلگرامی و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت‌گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام مبادرت به مزاحمت و هتک حیثیت شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است.

این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان خبره مبارزه با جرائم سایبری و با بررسی ادله ارائه‌شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری‌شده، متهم شناسایی و طبق دستور مقام قضائی در مقر پلیس حاضر شد. سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه مزاحمت برای شاکی پرونده شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌روشدن با ادله دیجیتال لب به سخن گشود و به جرمش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها