رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 460181

همتی: بدهی ارزی کشور 3.5 میلیارد دلار کاهش یافت

ساعت24 -رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه سفر به کرمان، از کاهش حدود 3.5 میلیارد دلاری بدهی ارزی کشور در یک سال و نیم گذشته خبر داد و تاکید کرد بدهی ارزی ایران هم اکنون حدود ۹ میلیارد دلار است که اصلاً قابل مقایسه با بسیاری از کشورها نیست.

بانک مرکزی
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه سفر به کرمان، از کاهش حدود 3.5 میلیارد دلاری بدهی ارزی کشور در یک سال و نیم گذشته خبر داد و تاکید کرد بدهی ارزی ایران هم اکنون حدود ۹ میلیارد دلار است که اصلاً قابل مقایسه با بسیاری از کشورها نیست.

وی همچنین درخصوص اقدامات بانک مرکزی در جهت حمایت از تولید، به تصویب آیین نامه قانون جدید چک در دولت اشاره کرد و گفت: آیین نامه قانون چک که در روزهای آینده ابلاغ می شود، به منظور حمایت از بنگاه هایی با تعداد کارکنان ۱۰۰ نفر و بالاتر است و امیدواریم با این آیین نامه مشکل برخی واحدهای تولیدی در زمینه چک برگشتی با واگذاری اختیار تصمیم به شورای تأمین استان ها، رفع شود. رئیس کل بانک مرکزی همچنین گفت: علاوه بر قانون چک، تمدید ضمانت نامه های بانکی و تامین نقدینگی بنگاه های اقتصادی از دیگر اقدامات حمایتی بانک مرکزی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها